AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Del Skrevet 1. november 2017 Hei. Har veldig lyst til å reise til India å oppleve kulturen og besøke kjente steder som Taj Mahal. Men jeg har aldri vært i India før og vet absolutt ingen verdens ting. Trenger sårt tips, råd og all info om å reise dit alene, hvor kan jeg finne den billigste reisen og hvor mye penger burde jeg regne med å bruke på hele turen? Er det farlig å reise alene som turist til turiststeder i India? Takk på forhånd Anonymkode: 940b5...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 1. november 2017 #2 Del Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei. Har veldig lyst til å reise til India å oppleve kulturen og besøke kjente steder som Taj Mahal. Men jeg har aldri vært i India før og vet absolutt ingen verdens ting. Trenger sårt tips, råd og all info om å reise dit alene, hvor kan jeg finne den billigste reisen og hvor mye penger burde jeg regne med å bruke på hele turen? Er det farlig å reise alene som turist til turiststeder i India? Takk på forhånd Anonymkode: 940b5...503 Hvis du er kvinne er det i aller høyeste grad farlig, man kan ikke gå ut alene etter det er mørkt som kvinne. Da ber man om å bli misbrukt og voldtatt, det er et forferdelig kvinnefientlig land! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Del Skrevet 1. november 2017 https://www.nrk.no/urix/indisk-minister-til-turister_-_-ikke-ga-med-skjort-1.13111615 Anonymkode: 252e6...7c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Del Skrevet 1. november 2017 Lykke til, å reise til et land der kvinner blir voldtatt og overfalt konstant hadde ikke jeg giddet hvertfall. Det er så ille at du kan ikke rusle rundt alene. Jeg har venner som har bodd i Goa og der er det ikke så ille. Men veldig fattig og mange triste skjebner. India er et land med mange utfordringer og jeg ville aldri reist til et så umoralsk og uetisk land. Anonymkode: 5481e...02e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Del Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, Mystix skrev: Hvis du er kvinne er det i aller høyeste grad farlig, man kan ikke gå ut alene etter det er mørkt som kvinne. Da ber man om å bli misbrukt og voldtatt, det er et forferdelig kvinnefientlig land! Ja, jeg er en kvinne på 26. Hørt å lest om så mange som blir voldtatt der nede, ikke bare av nabomannen men av offentlige tjenestemenn også, og ingen kvinner blir hørt når sannheten kommer frem. Vil ikke reise om det er utrygt i turistområdene også.. Anonymkode: 940b5...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lykke til, å reise til et land der kvinner blir voldtatt og overfalt konstant hadde ikke jeg giddet hvertfall. Det er så ille at du kan ikke rusle rundt alene. Jeg har venner som har bodd i Goa og der er det ikke så ille. Men veldig fattig og mange triste skjebner. India er et land med mange utfordringer og jeg ville aldri reist til et så umoralsk og uetisk land. Anonymkode: 5481e...02e Reiser heller til Rhodos da en uke... hihi.. :-p Anonymkode: 940b5...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg har mange indiske venner, og de er alle velutdannet og ikke kvinnefiendtlige. Problemet er de fattige og desperate menneskene der som ikke er slik. Ingen av mine indiske venner tar noen gang offenlig transport i India (de har penger til å unngå det), har alltid andre gutter som er med dem når de er ute på fest etc., og går aldri alene / kun sammen med andre jenter etter at det er mørkt. Hadde, som jente, aldri reist til india helt alene. Hadde tatt med meg et par gutter... Anonymkode: 9c2e6...161 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #8 Del Skrevet 1. november 2017 Reis heller til Sri Lanka. Jeg har noen indiske venninner og de har frarådet meg å reise til India med en venninne da det ikke er trygt. Jeg hadde ikke turt - det er ikke det beste stedet å reise alene som kvinne desverre. Anonymkode: 06e0e...9ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest JeSuisLouise Skrevet 1. november 2017 #9 Del Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Reis heller til Sri Lanka. Jeg har noen indiske venninner og de har frarådet meg å reise til India med en venninne da det ikke er trygt. Jeg hadde ikke turt - det er ikke det beste stedet å reise alene som kvinne desverre. Anonymkode: 06e0e...9ab Word! Sri Lanka er veldig koselig i følge noen venner av meg Flotte strender og mye fint å se. Hadde heller reist dit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #10 Del Skrevet 1. november 2017 Hvis du skal til India tror jeg du bør ha en mannlig reisepartner. Det virker ganske farlig å reise alene eller med kun andre jenter i India. Jeg så en travel vlog fra India på YouTube, det var to venninner som reiste sammen, og hun ene ble plutselig omringet av en gjeng av menn som befølte henne, og de måtte begge to bare løpe for å slippe unna. Dette skjedde midt på gata mens det var lyst. Så jeg ville absolutt ikke reist alene hvis jeg var deg. Anonymkode: e0b7e...3da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg har reist alene i India, og det gikk helt fint det. Ikke vis bare skuldre (singlet) og ikke gå i korte skjørt, så går det greit. Det går helt greit å gå ute etter det er mørkt også, så lenge man holder seg rundt folk, å svirre rundt i øde gater uten belysning bør man ikke gjøre noe sted i verden. Anonymkode: d2525...f7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 2. november 2017 #12 Del Skrevet 2. november 2017 I stedenfor å satse på alene tur til dette landet så hadde jeg heller meldt meg på en gruppertur. Så kommer du til India i tryggere omgivelser. Vet at Albatross reiser har fine rundturer til India. Vi reiste til Kina på en slik tur og det var kjempebra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Faerunpedia Skrevet 2. november 2017 #13 Del Skrevet 2. november 2017 Jeg var 5 uker alene i India, er ikke noe problem i turistområdene, storbyene kan være litt dodgy. I bussene er det egne kvinneseter fremme i bussen. Det mest plagsomme er selgere og tiggere, de er overalt når du er hvit turist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå