Gjest Catwoman Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Har hørt så mye pent om de. Og har vært i butikken og prøvd, uten gode resultater, de jeg har prøvd har passet/litt vel trange ilårene og veldig store i livet. Men regner med det er forkjellige modeller av lee som alt annet. Så jeg som har sånn fasong: litt bred over hoftene, og går veldig inn igjen i livet, hvilken type lee bukse tror dere passer meg? Da kan jeg gå rett i butikken å prøve den, istedenfor å prøve alt. :-)
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Leola eller Desoto burde passe deg. Leola er ganske lav på livet, men litt lengre bak enn foran. Desoto er litt høyere i livet enn Leola.
Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Tusen takk. Da skal jeg dra og prøve de begge to. Hadde håpet å få kjøpt de på salg egentlig, de solgte en masse bukser på JC her til halv pris. Så håper de har det enda. Synes de er så rådyre.
Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Så, da har jeg investert 800 kroner på en olabukse Lee - desoto. Den satt virkelig som et skudd. Så jeg håper den fortsette å være fin, i og med den kostet relativt mye mer enn det jeg vanligvis betaler for en bukse. Takk Lilith :-)
Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Gratulerer! Du kommer ikke til angre, Lee buksene er kjempefine! Det eneste er at stretchmodellene utvides en god del bak etterhvert, men de uten stretch er helt topp. Med din kroppsfasong (samme som min...bare jeg har lange bein i tillegg) vil jeg også anbefale Levis 529. De er også fine og gode!
Gjest Catwoman Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 takk for tips. :-) hvor mye koster de sånn ca? har ikke råd til å kjøpe altfor mange dyre bukser, men på den annen side så holder de seg vel også litt lenger enn de fra only og vero moda, som jeg pleier å kjøpe
Miss Marple Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 De koster også rundt 800,-. Dyre, men verdt det. Jeg fant faktisk to av fjorårets farger (en lys og en mørk) til halv pris på JC akkurat, så da ble to bukser til samme pris som en. Skikkelig fornøyd.
LilleSol Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Jeg bruker også levis 529. fått masse komplimenter i den 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå