AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Hvordan takler du det? Blir du lei eller er du glad for å kunne hjelpe? Anonymkode: b39ed...9a6
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Veldig greit at de gjør det hvis de er like støttende tilbake. Hvis ikke så blir de oppsagt som venn, ganske hurtig.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Nei uff, det går jeg lei av, liker best mennesker som har en positiv grunnfølelse. Anonymkode: d15c2...5fd 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 15 minutter siden, O.G. skrev: Veldig greit at de gjør det hvis de er like støttende tilbake. Hvis ikke så blir de oppsagt som venn, ganske hurtig. TS her. Ja, det forstår jeg godt. I et vennskap skal man gi og ta. Anonymkode: b39ed...9a6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Ja, det er veldig slitsomt. Anonymkode: 2450c...e0f 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det er veldig slitsomt. Anonymkode: 2450c...e0f Er de sånn at de faktisk har reelle problemer, eller klager de over bagateller? Anonymkode: b39ed...9a6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 1 minute ago, AnonymBruker said: Er de sånn at de faktisk har reelle problemer, eller klager de over bagateller? Anonymkode: b39ed...9a6 Noen ganger er det bagateller og noen ganger reelle problemer. Anonymkode: 2450c...e0f
Gjest O.G. Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her. Ja, det forstår jeg godt. I et vennskap skal man gi og ta. Anonymkode: b39ed...9a6 Nemlig.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen ganger er det bagateller og noen ganger reelle problemer. Anonymkode: 2450c...e0f TS her Synes det må være greit å snakke om reelle problemer Anonymkode: b39ed...9a6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 Just now, AnonymBruker said: TS her Synes det må være greit å snakke om reelle problemer Anonymkode: b39ed...9a6 Jo det er det, men nå spør du om noen som snakker MYE om det. Og det at samtalene skal kun handle om det og flere timer er slitsomt. Har man behov for å snakke mye om det, skaffer man seg psykolog og sliter ikke ut vennenene sine. Anonymkode: 2450c...e0f 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 jeg og mine venner pleier ikke å snakke om sånt Anonymkode: e3a49...d99
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det er det, men nå spør du om noen som snakker MYE om det. Og det at samtalene skal kun handle om det og flere timer er slitsomt. Har man behov for å snakke mye om det, skaffer man seg psykolog og sliter ikke ut vennenene sine. Anonymkode: 2450c...e0f TS her. jeg er enig i det. Nå er ikke det å skaffe seg psykolog det letteste prosjektet i verden, men man bør absolutt søke hjelp istedenfor å belaste venner Anonymkode: b39ed...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 6 hours ago, AnonymBruker said: TS her. jeg er enig i det. Nå er ikke det å skaffe seg psykolog det letteste prosjektet i verden, men man bør absolutt søke hjelp istedenfor å belaste venner Anonymkode: b39ed...9a6 Enig Anonymkode: 2450c...e0f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 De fleste har liv som går opp og ned og snakker om både oppturer og nedturer. Andre trekker seg unna når de har det kjipt, og noen trekker seg unna når andre har det kjipt. De to siste kan jeg ha litt problemer med å tåle. Anonymkode: 7a896...75a 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #15 Skrevet 1. november 2017 Ser ikke på det som at folk snakker om "problemer", folk snakker om livet sitt, og det er fint. Hadde kjedet vettet ut av meg hvis jeg hadde venner som bare snakket overfladisk. Anonymkode: 0d075...a02 4
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 Har bevisst valgt å styre unna "medgangs vennene". Slike stikker så snart du har utfordringer i livet ditt, og vender så tilbake når du har lykkes i noe. Makan til falske og veike venner! De er bare til pynt, og kun opptatte av seg selv.. Jeg for min del, elsker å lytte til folk og støtte dem. For jeg har ubegrenset med hjerterom og empati. Detter er det ikke mange som har, da flere vokser opp i skjermede omgivelser. Mammaen og pappaen deres har banet vei for livene til sine barn, som igjen gjør at de ikke får erfaring med ulike mennesker. De har aldri møtt eller kjent på motstand.. Anonymkode: eaaa4...b7a 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #17 Skrevet 4. november 2017 Nei jeg synes ikke at jeg har det men det er veldig fint om venner ønsker å bruke meg som støtte i tunge stunder og at jeg kan gjøre det samme om jeg trenger det. Hvis man synes det blir for mye prat om sykdom eller at det blir mye prat som går i negative baner så burde man kunne være voksen nok til selv å bytte samtaleemne. Anonymkode: eb71f...8b3 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #18 Skrevet 4. november 2017 Hva slags problemer? Slitsomt med psykiske problemer og familieproblemer. Anonymkode: 6ec99...282
Charlene87 Skrevet 5. november 2017 #19 Skrevet 5. november 2017 Ja, hun klagde på ALT, hver gang vi snakket sammen , så må hun klage om en på jobb, søstra si, kjæresten hennes, som hun er så jævlig perfekt sjøl. Noe hun ikke er! Hun hadde veldig høye forventninger til folk, og mente at hun hadde rett i alt, og det var tider hun rakket på meg, for at hun skulle føle seg bedre. Har kuttet hennne ut, eller rettere sagt så kuttet hun meg,( fordi jeg ville følge min livsvei og ikke hennes) men så gjennomtok hun kontaktet og ville ha meg tilbake, men ikke F***. Evig glad hun kuttet meg ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå