AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Jeg har noen tanker om hvorfor jeg ikke ønsker å omgås vedkommende, og uansett hvor mye vedkommende er en del av familien, liker jeg ikke h*n. Hater ikke vedkommende, og ønsker ikke denne personen noe vondt. Men er så mange ting som iriiterer meg, at jeg velger å ikke ha kontakt. Hvor vanlig er egentlig dette? Anonymkode: 67ce7...f0c 1
Gjest Walkingdead Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 ? Irriterer deg? Det er klart at familie ofte er irriterende. Har du noen eksempler?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Veldig vanlig. Jeg hater søsteren min f.eks, hun er en hore som kverulerer på alt. Faren min er en umoralsk utro dritt, og broren min bytter damer konstant. Til og med farmor er horete. Orker ikke umoralske folk og holder meg mest mulig unna. Anonymkode: d0c53...372 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Veldig vanlig. Jeg hater søsteren min f.eks, hun er en hore som kverulerer på alt. Faren min er en umoralsk utro dritt, og broren min bytter damer konstant. Til og med farmor er horete. Orker ikke umoralske folk og holder meg mest mulig unna. Anonymkode: d0c53...372 Dette er veldig uvanlig. Anonymkode: 76e0f...ef3 18
Gjest Catalina Culès Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Klart det er vanlig, gidder ikke ha kontakt med dritt mennesker, bare fordi de er familie.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Men ja,det er vanligish, på barn og familie ligger det flere tråder om det Anonymkode: 76e0f...ef3 1
potetstappe Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Kommer vel an på hvor nær familie det er og hvorfor man ikke liker personen. Litt spesielt f.eks å kutte ut kontakten med pappa fordi han forteller så mange dumme vitser. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Jeg har kuttet ut mesteparten av familien pga slikt. Men og pga at de aldri egentlig har brydd seg om meg eller gjort noe forsøk på å se meg og bli kjent med meg. Etterhvert har jeg bare faset de ut. En etter en. Anonymkode: df406...4fb 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 2 minutes ago, potetstappe said: Kommer vel an på hvor nær familie det er og hvorfor man ikke liker personen. Litt spesielt f.eks å kutte ut kontakten med pappa fordi han forteller så mange dumme vitser. Seriøst, tror du virkelig det er noen som faktisk kutter ut familien pga det..?? Anonymkode: 76e0f...ef3 3
louisandsteve Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 De i familien din er vanlige mennesker de og. Så nei, det at han/hun er familie skal ikke stoppe deg fra å droppe kontakt.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 18 minutter siden, Walkingdead skrev: ? Irriterer deg? Det er klart at familie ofte er irriterende. Har du noen eksempler? Jeg ønsker ikke å gå for mye i detaljer, da det kan gjenkjennes, om noen skulle komme over det. Men kan nevne at vedkommende har endel uvaner, ikke er helt til å stole på, ikke alltid snakker helt sant, og blander seg i ting h*n ikke har noe med. Anonymkode: 67ce7...f0c 1
potetstappe Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 18 minutes ago, AnonymBruker said: Seriøst, tror du virkelig det er noen som faktisk kutter ut familien pga det..?? Anonymkode: 76e0f...ef3 Nei. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 Just now, potetstappe said: Nei. Bra, det er stort sett (alltid) endel komplekse grunner til at man velger å kutte ut familen/familiemedlemmer. Anonymkode: 76e0f...ef3 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er veldig uvanlig. Anonymkode: 76e0f...ef3 Min familie er ikke helt god. Farmor hadde en elsker som var 30 år yngre inntil for noen år siden, men nå er hofta dårlig så det går ikke lenger. Søsteren min er en ondskapsfull hore som jeg virkelig hater. Hun stjeler fra familie og er en atal drittunge. Anonymkode: d0c53...372
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #15 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Min familie er ikke helt god. Farmor hadde en elsker som var 30 år yngre inntil for noen år siden, men nå er hofta dårlig så det går ikke lenger. Søsteren min er en ondskapsfull hore som jeg virkelig hater. Hun stjeler fra familie og er en atal drittunge. Anonymkode: d0c53...372 Men vi driter i akkurat dette. Det er bare å kutte ut dem du ikke liker. Anonymkode: 1bc99...c56 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #16 Skrevet 1. november 2017 Det er helt greit å distansere seg fra folk som du ser på som negative/irriterende personer, og ikke trives rundt, selv om det er familie. Ville prøvd å holde en vennlig og fin relasjon til vedkommende, men dere trenger ikke nødvendigvis omgås. Anonymkode: 6c7ef...a2b
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Seriøst, tror du virkelig det er noen som faktisk kutter ut familien pga det..?? Anonymkode: 76e0f...ef3 Hvis det er vitser på andres bekostning som pågår over tid og bare skaper ergrelse så er det over og ut herfra. Anonymkode: d63f5...bd4 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 Jeg tar det som en selvfølge at jeg irriterer meg over alle folk jeg deler gener med. Men jeg ser det og som en god grunn til å tolerere mye irritasjon. Anonymkode: b46d5...9fa 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 Enkelte i min familie har så då sosiale antenner og når de over flere år regelrett går inn for å såre folk faser jeg dem ut av livet mitt. Jeg unngår å gå i dialog med dem gir dem en julegave via andre siden de gir til meg og så unngår jeg dem så godt jeg kan. De gir meg alltid slik en vemmelig følelse Selvfølelsen min steg mange hakk etter at jeg kuttet dem ut da de liksom boret i meg som for å finne min desidert største svakhet for så å bruke det mot meg. Anonymkode: d63f5...bd4 3
sofie777 Skrevet 2. november 2017 #20 Skrevet 2. november 2017 Tråden er ryddet for latterliggjøring og avsporing, samt svar til dette sofie777, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå