Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har begynt å jobbe på sykehjem og har i løpet av de siste dagene fått flere sms-er om ledige vakter. På meldingene står det at man skal svare snarest dersom man kan ta vakten. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å finne ut hvordan jeg svarer på disse:). Har prøvd å sende et svar tilbake som "ja" eller "det passer fint" men får liksom ikke noe svar etter det. Har jeg bare vært for sent ute eller er det ikke slik man svarer på slike meldinger? Må man heller ringe de opp??

Hhaha sykt teit spørsmål I know, men hvis det er noen andre som kanskje jobber på sykehjem eller lignende og vet svaret hadde det hjulpet. 

Anonymkode: a65e3...3b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette må du jo spørre om på arbeidsplassen. Det er jo ikke slik at det er en lik måte å gjøre dette på på alle sykehjem.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor spør du her og ikke der du jobber??

Anonymkode: 79432...570

Skrevet
3 minutter siden, asterix skrev:

Dette må du jo spørre om på arbeidsplassen. Det er jo ikke slik at det er en lik måte å gjøre dette på på alle sykehjem.

Ja har tenkt til det, men er en stund til jeg skal jobb der igjen så får ikke spurt dem enda. Og tror de fleste kommunale sykehjem gjør det på samme måte. 

Skrevet
Akkurat nå, sara123456 skrev:

Ja har tenkt til det, men er en stund til jeg skal jobb der igjen så får ikke spurt dem enda. Og tror de fleste kommunale sykehjem gjør det på samme måte. 

Det er jo bare å ringe og spørre. Her i kommunen gjøres det ikke sånn. Her brukes Gat.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du her og ikke der du jobber??

Anonymkode: 79432...570

Er litt desp. Er en vakt jeg vil ta, men da må jeg svare i dag og sjefen min er ferdig på jobb for i dag, så da får jeg ikke ringt han heller. 

Skrevet

Ring avdelingen og be de legge igjen en beskjed! Be om du kan få det bekrftet i morgen.

Skrevet
1 minutt siden, sara123456 skrev:

Er litt desp. Er en vakt jeg vil ta, men da må jeg svare i dag og sjefen min er ferdig på jobb for i dag, så da får jeg ikke ringt han heller. 

Ring avdelingen og spør de som er på jobb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...