AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Min samboer vil veldig gjerne gifte seg. Jeg har vært gift før, og ser ikke helt poenget. Det ble brukt penger på en fest for noe som likevel ikke varte. Men, så har jeg sagt til han at hvis vi skal gifte oss, så blir det kun meg og han på rådhuset. Ikke noe styr. Også kan vi sende ut en sms eller noe på at vi har giftet oss til de nærmeste før vi offentliggjør det. Noen andre som har vært gift før som har gjort det sånn? Anonymkode: 08d5f...3f0
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #2 Skrevet 2. november 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Min samboer vil veldig gjerne gifte seg. Jeg har vært gift før, og ser ikke helt poenget. Det ble brukt penger på en fest for noe som likevel ikke varte. Men, så har jeg sagt til han at hvis vi skal gifte oss, så blir det kun meg og han på rådhuset. Ikke noe styr. Også kan vi sende ut en sms eller noe på at vi har giftet oss til de nærmeste før vi offentliggjør det. Noen andre som har vært gift før som har gjort det sånn? Anonymkode: 08d5f...3f0 Så du skal bestemme helt alene? Og du regner med at dette forholdet heller ikke vil vare, siden du ikke vil bruke penger på en fest? Er det ikke litt egoistisk å snyte ham for en fest, når du selv har fått en før? Anonymkode: 4c5aa...93f 5
Gulleplutt Skrevet 6. november 2017 #3 Skrevet 6. november 2017 Selvsagt kan dere gjøre det slik. Kjenner mange som har gått for den varianten. 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #4 Skrevet 6. november 2017 Nå må du ta hensyn til han sine ønsker å da. Å møtes ett sted på midten pleier å være akseptabelt for de fleste. Anonymkode: 5e770...c23 6
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #5 Skrevet 6. november 2017 Jeg giftet meg på nytt i fjor. Han hadde ikke vært gift før, vi giftet oss på rådhuset, med aller nærmeste familie, så gikk vi på en fin restaurant og spiste middag, det var og en liten bryllupskake der. Vi hadde fått en del av lokalet i restauranten for oss selv. Jeg hadde på meg en lys penkjole, og han dress. Syntes dette var en veldig fin måte å gjøre det på. Og bedre enn det store bryllupet jeg hadde første gang, for da kjente jeg ikke flere av gjestene. Mens denne gangen var alle gjestene noen jeg kjente godt. Og det var en veldig flott stemning. Anonymkode: ac58d...1b9 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #6 Skrevet 6. november 2017 Vi giftet oss for noen år siden. Min mann har vært gift før. Vi gjorde det i utlandet, i sjømannskirka, og sa til alle venner og familie at de må gjerne være med, så blir det storfest! Overraskende mange (50!) tok seg en uke ferie sammen med oss og det ble en fantastisk, uforglemmelig, uhøytidelig, utradisjonell og fin uke/ferie/bryllupsfest. Anonymkode: 4f83d...af2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #7 Skrevet 6. november 2017 Jeg har vært gift før, og om jeg skal gifte meg igjen vil jeg gi min kommende mann stor grad av frihet om han ikke har vært gift før. Jeg skal ikke frata han en stor feiring om han ønsker det. Vil han ha kirkebryllup og 100 gjester er det bare koselig, vil han stikke av og gifte seg er det like greit. Jeg tenker at den som ikke har vært gift før og planlagt bryllup før må få stor valgfrihet. Tenker jo litt selv på at å invitere samme familie og samme venner igjen til semi-stort bryllup er litt.. kleint, men samtidig gjør jeg heller det enn at kommende mann ikke skal få bryllupet han ønsker Anonymkode: 3039a...5d2 4
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #8 Skrevet 6. november 2017 Jeg giftet meg på nytt. Jeg var skilt etter første ekteskap. Min mann hadde ikke vært gift før. Han ønsket seg et stort bryllup. Og det hadde vi. Med brudekjole, kirke, limousin og stort selskap med mange gjester inkludert mine 3 barn. Det ble en flott og uforglemmelig dag som vi husker tilbake på med glede. Det er 17 år siden og vi er fremdeles gift. Jeg er glad for at vi skapte de minnene sammen. Anonymkode: 415f0...9ec 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #9 Skrevet 7. november 2017 Jeg har vært gift en gang før, og hadde ikke noe ønske om stort bryllup på nytt. Heldigvis hadde ikke samboeren min ønske om stort bryllup i det hele tatt, og var sjeleglad når vi ble enige om å reise bort å gifte oss i stillhet. Vi valgte å reise til en storby sammen med forlovere, og jeg valgte en enkelt kremfarget kjole og brudegommen i dress. Anonymkode: e84f8...f12 1
AnonymBruker Skrevet 12. november 2017 #10 Skrevet 12. november 2017 Vi gifter oss til sommeren og jeg har vært gift før. Jeg orket ikke tanken på et stort bryllup da mine foreldre har gått i fra hverandre og på ingen måte er på talefot. Det ville bare blitt masse bekymringer for min del om hvordan min far ville oppført seg. Og siden min samboer heller ikke ønsker seg noe stort bryllup tar vi i hemmelighet med oss forloverne til en europeisk hovedstad og gifter oss på den norske ambassaden der. Vi slår til med en flott middag der nede. Jeg går nok for en hvit/krem/lyserosa kjole og han blå dress. Vil ha bukett og vi skal ta bilder. På sensommeren/neste høst inviterer vi til en vennemiddag hjemme hos oss, og tar middag med familiene våre når nyheten er ute. Vi får det nøyaktig slik vi vil! Anonymkode: a0fb1...d8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå