Gå til innhold

Hvor mange må legge opp nye bukser?

Hvor mange bukser må legges opp?  

1 stemme

1. 1. Hvor mange bukser må legges opp?

• 1 - 2 av 10 bukser må legges opp
      4
    • 3 - 4 av 10 bukser må legges opp
      0
    • 5 - 6 av 10 bukser må legges opp
      1
    • 7 - 8 av alle bukser må legges opp
      13
    • 9 - 10 av alle bukser må legges opp
      28
    • Ingen. SÅ heldig er JEG
      23

Anbefalte innlegg

Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Hvor høye må man være for å slippe å legge opp de aller fleste bukser? Selv er jeg 163 og må legge opp NESTEN hver eneste bukse jeg kjøper. Hvis jeg slipper, MÅ jeg gå med høye hæler i akkurat den buksa.

Jeg forstår at det er mange som sliter med det samme, men hvor mange er vi?

Jeg har også lagt merke til at lengden på beina følger størrelsen, slik at mindre størrelse, kortere buksebein - større størrelse, lengre buksebein.

Hvor stor andel av buksene må DU legge opp?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest 0
Skrevet

Jeg er 1,59 og må legge opp alt!

Pam

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg legger ikke opp noen, men vil ikke si at "så heldig er jeg", så jeg lot være å svare.

Fordi jeg opplever heller at bukser blir for korte, og da er det lite man får gjort, er de for lange ser jeg egentlig det som et mindre problem.

Skrevet

154 må legge opp alt, men igjen det er lett å legge opp buksene, ei venninne av meg har problemer med å finne bukser som er lange nok, der får man jo ikke gjort no.

Skrevet

jeg er 171 og trenger sjeldent (eller aldri) legge opp busker.

Skrevet

Jeg er 167, og legger bare opp dressbukser. Jeans går stort sett OK (liker dem lange uansett), og andre bukser er stort sett passelig lange. Men jeg har en Fornarinabukse (mørk jeans) som er så lang at den BURDE vært lagt opp...

Skrevet

Jeg er 1.80 og må ikke legge opp noen, men er langt i fra heldig! Burde nesten lagt ned alle jeg kjøper.... :-?

Skrevet

jeg er 1.58 men legger aldri opp buksene mine, det er su otrolig stygt. men jeg går ikke på dem for det... hva bukser har dere da???

Skrevet
Jeg er 1.80 og må ikke legge opp noen, men er langt i fra heldig! Burde nesten lagt ned alle jeg kjøper.... :-?

Samme her! :-?

Skrevet
Jeg legger ikke opp noen, men vil ikke si at "så heldig er jeg", så jeg lot være å svare.

Fordi jeg opplever heller at bukser blir for korte, og da er det lite man får gjort, er de for lange ser jeg egentlig det som et mindre problem.

:Nikke:

Prøver i noen tilfeller å "legge ned" bukser, men ofte er det ikke så mye ekstra stoff å gå på. Høye hæler kan jeg vanligvis ikke bruke til annet enn olabukser.

Skrevet

Jeg er 162 og har det problemet, ja.

Men jeg syns ikke det er pent med bukser som er lagt opp (den kanten, hvor det er så altfor innlysende at du egentlig har for korte bein til den buksa), så jeg sliter når jeg skal finne bukser i rett lengde.

Skrevet

Jeg har ikke akkurat regnet på det, men svarte 7-8 av 10 bukser. Er 165 høy, og bruker str 38-40. Har litt kraftige lår og hofter, så hvis buksen passer i bredden, er den som regel for lang.

Skrevet

er 173-74 og trenger ikke legge opp bukser, selv om noen av olabuksene mine er litt lange, men det gjør ikke noe.

Skrevet

Jeg er 153 og bruker str 40-42. Så her i huset må alt legges opp. Så jeg kan ikke kjøpe bukser med detaljer nederst. Ekstra vide blir de også, selv om jeg best liker smale bukser. Men alt det smale bli jo klippet bort.

Lurer egentlig på hvor lange bein de tror folk har. Tilogmed bukser i str 34 og 36e er minimum 10 cm for lange for meg.

Skrevet

Må legge opp noen, andre ikke. Er 156 cm høy. Dersom jeg får tak i jeans med lengde 32 så er de som regel passe. Dvs. - litt kortere kunne de kanskje ha vært, men det går bra.

Penere bukser og slikt er derimot alltid et sant helvete, som regel alt for høye i livet og også for lange på beina. Dvs. at i en alder av 37 eier jeg så og si bare jeans...Jeg kan sy og legge opp selv, men dersom jeg må ta av mye så skjer det liksom noe med fasongen, de blir enten for vide eller for trange neders på beina.

Urk - skal ikke være lett dette her.

Skrevet

Jeg må aldri legge opp bukser!

Stort sett finner jeg bukser som passer perfekt i lengden. (Er det noe feil med dem, er det i så fall at de er for korte.)

Skrevet

Jeg legger opp 8 av 10 bukser,...er ca 160-163cm høy.

Skrevet

Jeg er 1,63 høy og må legge opp nesten alle bukser.

Kjøper jeans, men de bretter jeg opp fordi de ser helt grusomme ut hvis man legger de opp.

Skrevet

Jeg er en halv centimeter lavere enn *M*, og har for sikkerhets skyld også ganske stor rumpe, så det er uhyre sjelden jeg finner bukser som er passe korte i bena. Olabukser gidder jeg som regel ikke å legge opp, de kan jo være like fine å bare brette. Dessuten krymper de ofte veldig gradvis, så etter en måned kan de plutselig være passe. Men litt finere bukser må jeg alltid legge opp. Har inntrykk av at dressbukser gjerne er en halvmeter lengre enn alle andre typer bukser i samme størrelse. :roll:

Gjest Daniella_
Skrevet

Jeg stemte 7-8 av 10 bukser.

Jeg er 165 og lei av å legge opp buksene. Men må man så må man.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...