Iwa Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Hei dere! Har siden el kjent meg veldig varm i kroppen, som febertemperatur men i god form. Noen som opplevde dette som tidlig tegn? ☺☺
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Opplever det støtt og stadig etter perioder med stress eller lite søvn. Veit at det er lett å lese "graviditetssymptom" i alt kroppen gjør dersom man er prøver. Men herligheten da Anonymkode: ce867...6ee 1
Iwa Skrevet 1. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 1. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Opplever det støtt og stadig etter perioder med stress eller lite søvn. Veit at det er lett å lese "graviditetssymptom" i alt kroppen gjør dersom man er prøver. Men herligheten da Anonymkode: ce867...6ee Det er klart noen kan ha det slik ellers, men har selv ikke kjent det utenom faktisk feber, men påfølgende dårlig form. Er derfor bare nysgjerrig på om noen har opplevd dette, ingen grunn til å være nebbete😉 1
Million Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Jeg følte det som om jeg gikk og bar på en glødende peisovn i magen på slutten av graviditeten. Hadde termin i mai, og husker at jeg i mars satte verandadøren til stuen på vidt gap fordi jeg var så kokende varm. Gikk i truse og t-skjorte i iskald stue, og enda følte jeg at jeg "kokte". Mannen måtte stenge døra for han holdt på å fryse ihjel, men jeg var like varm. Dette var altså på slutten av graviditeten. Kan ikke huske jeg følte meg noe varm helt i starten, nei. Det mest påfallende symptomet mitt var mens-murringer, men at det aldri kom noen mens eller noe blod. Det kjentes bare sånn ut, som at mensen nettopp skulle til å starte. 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, Million skrev: Jeg følte det som om jeg gikk og bar på en glødende peisovn i magen på slutten av graviditeten. Hadde termin i mai, og husker at jeg i mars satte verandadøren til stuen på vidt gap fordi jeg var så kokende varm. Gikk i truse og t-skjorte i iskald stue, og enda følte jeg at jeg "kokte". Mannen måtte stenge døra for han holdt på å fryse ihjel, men jeg var like varm. Dette var altså på slutten av graviditeten. Kan ikke huske jeg følte meg noe varm helt i starten, nei. Det mest påfallende symptomet mitt var mens-murringer, men at det aldri kom noen mens eller noe blod. Det kjentes bare sånn ut, som at mensen nettopp skulle til å starte. Jepp til det siste du skrev. Mensmurringer så en tror at mensen snart kommer var det tidligste symptomet her også. Var kun 5 uker på vei ved ultralyd så det var jo passe tidlig :-) Anonymkode: 3f112...291
Iwa Skrevet 1. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2017 4 minutter siden, Million skrev: Jeg følte det som om jeg gikk og bar på en glødende peisovn i magen på slutten av graviditeten. Hadde termin i mai, og husker at jeg i mars satte verandadøren til stuen på vidt gap fordi jeg var så kokende varm. Gikk i truse og t-skjorte i iskald stue, og enda følte jeg at jeg "kokte". Mannen måtte stenge døra for han holdt på å fryse ihjel, men jeg var like varm. Dette var altså på slutten av graviditeten. Kan ikke huske jeg følte meg noe varm helt i starten, nei. Det mest påfallende symptomet mitt var mens-murringer, men at det aldri kom noen mens eller noe blod. Det kjentes bare sånn ut, som at mensen nettopp skulle til å starte. Takk for svar! Har hatt murringer som du beskriver, så da gjenstår det å se om noen dager om det er mens eller annet 😊
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Temperaturen stiger jo faktisk 0.5-1 grad når man blir gravid, og tidlig også. Så det kan godt være. Vitenskapen er i ryggen på det symptomet I alle fall Anonymkode: b9e53...377
Thinkerbelle Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Jeg hadde det slik med første graviditet, helt helt i starten hadde jeg en dag der jeg følte jeg kokte, trodde jeg var på vei til å få feber, men fikk ikke det, positiv test omtrent samtidig..
Gakkepus Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 På 1.11.2017 den 14.39, Iwa skrev: Det er klart noen kan ha det slik ellers, men har selv ikke kjent det utenom faktisk feber, men påfølgende dårlig form. Er derfor bare nysgjerrig på om noen har opplevd dette, ingen grunn til å være nebbete😉 nebbete...er vel derfor AB ble brukt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå