AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Har du vært på noen? Anonymkode: 251e9...9fb
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Hva slags type marked? Var på et med klær, smykker og diverse, men det er ikke noe annerledes enn en haug med turistsjapper på rad Anonymkode: ad386...6ff
caroprins Skrevet 2. november 2017 #3 Skrevet 2. november 2017 Ja. Jeg har vært på Farmers marked i Las Palmas. Hver formiddag i den gamle bydelen. Masse mat. Litt dyrt men god kvalitet på varene. Kjøpte med oss endel frukt . Så har jeg vært på tirsdagsmarked i Arginnequin. Mye dill og dall og pruting. Kjøpte,meg en ok klokke for 65 kroner. Den varte I 2 år så det var greit. Veldig populært marked . Rene folkevandring dit på tirsdagen. Så har jeg vært på fredagsmarkede i Puerto Mogan. Stort. Omtrent hele byen er omgjort til marked og det selges allverdens fra truser, til duker, klær, ting og tang til mat av alskens slag. En dag med masse folk og stemning. Fulle restauranter og mye å se på. Vil absolutt anbefale en tur dit. Skal nok snart innom der igjen selv . Så har jeg vært på søndagsmarked i San Mateo eller Treror. Husker ikke helt. Var med på en utflukt. Men flott marked. De snakket nesten bare spansk der. Mye fine grønnsaker, bakeverk og frukt og annen mat. Dans for de som ville . Så ut som en tradisjon for innbyggerne der. Veldig koselig da.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #4 Skrevet 2. november 2017 3 timer siden, caroprins skrev: Ja. Jeg har vært på Farmers marked i Las Palmas. Hver formiddag i den gamle bydelen. Masse mat. Litt dyrt men god kvalitet på varene. Kjøpte med oss endel frukt . Så har jeg vært på tirsdagsmarked i Arginnequin. Mye dill og dall og pruting. Kjøpte,meg en ok klokke for 65 kroner. Den varte I 2 år så det var greit. Veldig populært marked . Rene folkevandring dit på tirsdagen. Så har jeg vært på fredagsmarkede i Puerto Mogan. Stort. Omtrent hele byen er omgjort til marked og det selges allverdens fra truser, til duker, klær, ting og tang til mat av alskens slag. En dag med masse folk og stemning. Fulle restauranter og mye å se på. Vil absolutt anbefale en tur dit. Skal nok snart innom der igjen selv . Så har jeg vært på søndagsmarked i San Mateo eller Treror. Husker ikke helt. Var med på en utflukt. Men flott marked. De snakket nesten bare spansk der. Mye fine grønnsaker, bakeverk og frukt og annen mat. Dans for de som ville . Så ut som en tradisjon for innbyggerne der. Veldig koselig da. Ts her. Tusen takk for svar:) Anonymkode: 251e9...9fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå