AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 .. og jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Første gangen jeg har brydd meg om hvor fort noen kommer, for det har heller vært motsatt. Han sier han ikke vet hvorfor det skjer. Hvis vi har flørtet, klint og teaset hverandre kan han komme etter under ett minutt. Noen ganger holder han ut lenge, gjerne hvis han har runket noen timer før. Han har dårlig styring på orgasmen og får ikke helt til å holde igjen. Han forblir hard og har sagt han kan gjøre mer selv om han kommer, men i mitt hode blir det liksom helt feil (og for vått og klissete). Jeg kommer ikke sammen med partner. Noen tips eller råd her? Anonymkode: 90a4e...f1f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Nå er ikke jeg mann, så det er vanskelig for meg å gi råd.. Men kan han ikke trene på å holde igjen? Altså at når han kjenner at det nærmer seg, så stopper dere helt opp og venter litt før dere fortsetter, også gjør dere det igjen og igjen. Kanskje etter hvert vil han lære seg å holde tilbake. Eller dere kan ha sex hvor han kommer fort, eller runking/suging, og så vente til han blir klar igjen. Ellers finnes det vel sikkert ting på kondomeriet eller andre sex-butikker som kan dempe følsomheten eller noe, men tenker det er bedre å finne en "naturlig" løsning. Anonymkode: 3c086...b17 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Men her er jo du en del av problemet, du sier han er fortsatt hard, og kan fortsette. Men det vil ikke du, hvorfor ikke det? Jeg var sammen med en sånn mann, og vi hadde jo helt fantastisk sex. Han kom raskt ja, men den ble raskt stiv igjen, så da hadde vi samleie igjen. Og sex er mer enn samleie. Når vi hadde sex, så var det alltid flere runder, og vi hadde oral sex, og brukte hender og hadde samleie, kunne holde på i timer på den måten, var jo helt fantastisk. Og for hver nye runde, holdt han jo lenger. Anonymkode: 9401b...a79 6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Men her er jo du en del av problemet, du sier han er fortsatt hard, og kan fortsette. Men det vil ikke du, hvorfor ikke det? Jeg var sammen med en sånn mann, og vi hadde jo helt fantastisk sex. Han kom raskt ja, men den ble raskt stiv igjen, så da hadde vi samleie igjen. Og sex er mer enn samleie. Når vi hadde sex, så var det alltid flere runder, og vi hadde oral sex, og brukte hender og hadde samleie, kunne holde på i timer på den måten, var jo helt fantastisk. Og for hver nye runde, holdt han jo lenger. Anonymkode: 9401b...a79 Utrolig fint sakt. Det handler om å.nyte, TS og du er heldig, hvor han fysilogisk sett kan fortsett litt til. Det har vært min bane desverre, har ikke klart å funner mirakel kuren mot tidlig utløsning, Kansje stop start fungerer for noen, bør jo øves litt for å se da. Det er ganske frustrerende situasjon det er sikker, men om en kan holde på etterpå så er jo det flott da. Ja suging og slikking og lignende er da super bra. Det skal være kissete og svett og varmt. Penis sleeve fungerer men er tricky og tre på. Lurt å kjøpe noen forskjellige slik en kan finne den som er best. Anonymkode: 672bc...d63 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: .. og jeg vet ikke helt hva vi skal gjøre. Første gangen jeg har brydd meg om hvor fort noen kommer, for det har heller vært motsatt. Han sier han ikke vet hvorfor det skjer. Hvis vi har flørtet, klint og teaset hverandre kan han komme etter under ett minutt. Noen ganger holder han ut lenge, gjerne hvis han har runket noen timer før. Han har dårlig styring på orgasmen og får ikke helt til å holde igjen. Han forblir hard og har sagt han kan gjøre mer selv om han kommer, men i mitt hode blir det liksom helt feil (og for vått og klissete). Jeg kommer ikke sammen med partner. Noen tips eller råd her? Anonymkode: 90a4e...f1f Ja, du fortsetter jo bare? Han er jo fortsatt stiv? Hvorfor ikke bare ri videre da? Er jo kjempedeilig med en mann som spruter fort og er så tent at han bare må slippe seg løs. I tillegg holder han seg stiv, så her er det bare å forsyne seg videre. Er jo ikke over selv om han har kommet
Forundret.. Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Hvis du synes det blir for klissete og vått så la han komme et sted du kan tørke det bort. Og så fortsett etterpå. 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Han får fingre og slikke deg til orgasme før han stimuleres noe selv, ikke runk han osv under foreplayet og ikke la han penetrere deg før du har kommet selv. Han må øve på slippe opp teknikken når han runker og knuller, dvs ta pauser så fort han merker at han bygges opp mot klimaks. Trekke seg ut, og for eksempel gå ned å slikke deg i 5 minutter før han fortsetter egen stimulering sånn at du får fortsatt stimulering og kan komme nærmere din orgasme uten at det fremskynder hans. På egenhånd når han runker må han ha kustus på seg selv og gjøre dette mange ganger hver gang. Pause minst 3-4 minutter hver gang han merker han nærmer seg klimaks og får lyst til å peise på fordi det er så digg. Og gjøre dette 5-6 ganger hver gang. Ved å trene opp PC muskelen sin vil han også lære å holde igjen utløsningen en stund, det er samme muskel som stopper urinstrålen, og når man strammer den når man har boner så vil penis peke litt oppover. Etterhvert som muskelen blir sterkere kan han legge en klut eller et håndkle over, og etterhvert legge våt klut eller vått håndkle over for enda mer vekt. jo sterkere pc muskel jo lenge utholdenhet seksuelt. Anonymkode: ec170...45a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå