AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Er priskrigen for smågodt over? Anonymkode: 17e3a...b56 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Håper det? Anonymkode: 52eb4...93b 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er priskrigen for smågodt over? Anonymkode: 17e3a...b56 På Kiwi i dag kostet smågodt ca kr 70,- pr kg På Mega: Over kr 160,- Anonymkode: 6a634...379
Gjest Herr Heftig Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Så det kostet 140+ på kiwi i kveld
Gjest yeans Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Det er vel best å slutte med å kjøpe smågodt i løsvekt fordi så mange fingrer oppi boksene og det er masse bakterier der? Kjenner på at jeg selv vil foretrekke å kjøpe forseglede poser heretter.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #6 Skrevet 2. november 2017 Noen som vet om de har satt opp prisen for smågodt på Rema? (I Oslo) Anonymkode: 9c545...8a5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #7 Skrevet 2. november 2017 På 1.11.2017 den 17.39, yeans skrev: Det er vel best å slutte med å kjøpe smågodt i løsvekt fordi så mange fingrer oppi boksene og det er masse bakterier der? Kjenner på at jeg selv vil foretrekke å kjøpe forseglede poser heretter. Har du noen gang blitt syk av å spise smågodt? Anonymkode: 70a4e...bf6
QueenOfTheSidewalk Skrevet 2. november 2017 #8 Skrevet 2. november 2017 30 på rema i går hvertfall. 1
Gjest yeans Skrevet 2. november 2017 #9 Skrevet 2. november 2017 31 minutes ago, AnonymBruker said: Har du noen gang blitt syk av å spise smågodt? Anonymkode: 70a4e...bf6 Ja faktisk.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #10 Skrevet 2. november 2017 1 minutt siden, yeans skrev: Ja faktisk. Det er i så fall ganske uvanlig, og noe som skjer svært sjeldent. Det er ikke farlig å spise smågodt. Da hadde aldri mattilsynet tillatt det solgt på den måten. Anonymkode: 70a4e...bf6 3
Gjest Alexis Skrevet 2. november 2017 #11 Skrevet 2. november 2017 Lurer alltid på hvor ofte de beholderne til godteriet og de små spadene vaskes.... De spadene ender jo noen ganger opp på gulvet for så å legges på plass igjen. Men for all del, kjøper smågodt likevel
Gjest yeans Skrevet 2. november 2017 #12 Skrevet 2. november 2017 6 minutes ago, AnonymBruker said: Det er i så fall ganske uvanlig, og noe som skjer svært sjeldent. Det er ikke farlig å spise smågodt. Da hadde aldri mattilsynet tillatt det solgt på den måten. Anonymkode: 70a4e...bf6 Hvor har jeg sagt at det er farlig? Men apropo det, så har jeg observert snørrete barn og voksne grave oppi disse boksene med hendene. Jeg har også opplevd at det har smakt såpe av endel snop, som om renholdsarbeideren bare har lagt snop oppi igjen fra gulvet ved rengjøring i butikken. Folk gjør mye rart som ikke mattilsynet får med seg. Og sist jeg kjøpte smågodt endte jeg opp med 4 dagers magesjau. For min del velger jeg derfor å avstå fra smågodt heretter. Du må selvfølgelig gjøre det som passer deg, men jeg anbefaler deg å være litt obs. Sånn i tilfelle du blir syk.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 1/2 pris er ikke over, men prisene blir neppe lavere. Obs har til rundt 8 kroner. Anonymkode: ded7b...ad6
Nyttig Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 Har dere tenkt på hva dere spiser? Bare e-stoffer stort sett. 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, yeans skrev: Hvor har jeg sagt at det er farlig? Men apropo det, så har jeg observert snørrete barn og voksne grave oppi disse boksene med hendene. Jeg har også opplevd at det har smakt såpe av endel snop, som om renholdsarbeideren bare har lagt snop oppi igjen fra gulvet ved rengjøring i butikken. Folk gjør mye rart som ikke mattilsynet får med seg. Og sist jeg kjøpte smågodt endte jeg opp med 4 dagers magesjau. For min del velger jeg derfor å avstå fra smågodt heretter. Du må selvfølgelig gjøre det som passer deg, men jeg anbefaler deg å være litt obs. Sånn i tilfelle du blir syk. Jeg har sett at butikkpersonalet sprayer med rengjøringsmidler oppå de klapp-lokkene der smågodtet ligger, og deretter tørker av med en klut. Det er faktisk mulig at noe av rengjøringsmiddelet havner i godteriet på den måten. Anonymkode: 6a634...379 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har sett at butikkpersonalet sprayer med rengjøringsmidler oppå de klapp-lokkene der smågodtet ligger, og deretter tørker av med en klut. Det er faktisk mulig at noe av rengjøringsmiddelet havner i godteriet på den måten. Anonymkode: 6a634...379 Ps. Kanskje det er grunnen til at noe smågodt er vått og klissete og sammenklistret til hverandre? Anonymkode: 6a634...379 1
Gjest yeans Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 13 minutes ago, AnonymBruker said: Jeg har sett at butikkpersonalet sprayer med rengjøringsmidler oppå de klapp-lokkene der smågodtet ligger, og deretter tørker av med en klut. Det er faktisk mulig at noe av rengjøringsmiddelet havner i godteriet på den måten. Anonymkode: 6a634...379 Åh æsj. Det renholdsmiddelet skal jo ikke spises heller da. Åh fy f...
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #18 Skrevet 2. november 2017 2 minutter siden, yeans skrev: Åh æsj. Det renholdsmiddelet skal jo ikke spises heller da. Åh fy f... Du har rett. Det kan jo være helseskadelig. Det var en lignende flaske som Jif vindusspray jeg så betjeningen spraye på slike lokk. Hva mener mattilsynet om det tro? Det er jo fort gjort at litt av dusjstrålen treffer slik at noe havner nedi godteriet eller at det renner fra lokket og ned til smågodtet. Anonymkode: 6a634...379
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #19 Skrevet 2. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om de har satt opp prisen for smågodt på Rema? (I Oslo) Anonymkode: 9c545...8a5 Jeg svarer meg selv her: Var nettopp innom Rema i Torggata, og der hadde de flere palletorg med smågodt. På en av dem hang det plakat med pris: 14,90 kr/hg. Da gadd jeg ikke å kjøpe... Mulig jeg er sær, men jeg synes det er mindre fristende å kjøpe smågodt feks fra butikkene på Oslo S, sammenlignet med feks Obs, Rema og Europris i hjembyen min Føler liksom at alt er mye roligere og renere på de sistnevnte butikkene. Med det sagt, så har jeg spist mye smågodt i løpet av livet, og jeg kan ikke huske at jeg noensinne har blitt syk av det. Anonymkode: 9c545...8a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå