Tanuki Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Er det nødvendig at alle navnene på fagene jeg har tatt står på norsk i CV'n? F.eks applied economics theory and policy of trade international relations economics of regional integration comparative trade policy jeg har studert i utlandet, og sliter nå med å finne en jobb i Norge. Ser at på UIO er tilsvarende og lignenede fag uansett listet på engelsk
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Hvorfor har du listet opp alle fag du har tatt på CV-en? Jeg ville heller sendt med et vitnemål. Men nei, du trenger ikke oversette dem. Folk kan engelsk, og det blir bare feil hvis du prøver å oversette dem når de ikke har offisielle norske fagnavn Anonymkode: a7232...90f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Navn skal ikke oversettes, men enig med den over. Fag hører ikke hjemme på CVen, men grader gjør. Eventuelt samlebetegnelser hvis det er noe som ikke er fullført. (Økonomiske fag osv.) navn fremgår av vitnemål og karakterutskrifter. Anonymkode: 297ac...435
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå