Gå til innhold

Noen erfaringer med voltarol?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hevelse og ganske vondt i ene kneet etter fall for noen dager siden. Noen som har gode erfaringer med voltarol og virkningstid? 

Anonymkode: 7c256...1c1

Skrevet

Synes de har fungert godt. Rimelig rask effekt og ingen bivirkninger.

Anonymkode: 4bdda...7ee

Skrevet

Jeg har slitasjegikt og det hjelper dårlig. Får bivirkninger som magesmerter og diaré, så måtte kutte de ut.

Anonymkode: 8d23f...db1

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synes de har fungert godt. Rimelig rask effekt og ingen bivirkninger.

Anonymkode: 4bdda...7ee

Det var godt å høre! kanskje håp da :) 

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitasjegikt og det hjelper dårlig. Får bivirkninger som magesmerter og diaré, så måtte kutte de ut.

Anonymkode: 8d23f...db1

Uff, det hørtes ikke bra ut :/ 

Skrevet

Jeg sliter mye med leddene og tar det en sjelden gang, syns det lindrer litt. Men ikke ta det på tom mage da virkestoffet er ganske hardt for magen. Jeg har følsom mage, men så lenge jeg tar det etter mat går det greit. 

Voltarol salve, derimot syns jeg ikke hjelper noe. Falt i trappa på fredag den 13. av alle dager og forslo tommelen min skikkelig, tror jeg datt oppå den (mulig den er forstuet, jeg har ikke vært hos legen) og jeg klarer fortsatt ikke bøye den oppover eller bruke den helt optimalt. Klarer ikke legge press på den. Prøvde å smøre med Voltarol forte salve, hjalp ikke det spøtt. Den er bedre nå da, ikke vond når jeg slapper av i musklene, men blir vond med en gang jeg prøver å bruke den. Satser på at den blir helt bra snart. :) 

Skrevet

Virkestoffet finnes i både tabletter og gel. Reseptfritt selges tabletter i annen styrke enn det legen kan gi på resept. Du må nesten presisere om du har vært til lege og fått resept eller tenker gå på apoteket og velge på egenhånd. 

Uansett så høres det ut som om du burde vært til lege. Har du sår skal du ikke bruke gel. 

Anonymkode: 35a38...a2f

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.
/lillesky (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...