Gå til innhold

Julegavetips til godt voksne som har alt

Engel

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger julegavetips til voksent par i 60-årene som har alt. Helst maks 4-500 kr for gave til begge (kan være en felles gave eller hver for seg).

I fjor ga jeg de en gavepose med god vin, snacks og bok som passet til begge. De har også fått bøker tidligere. Mannen skal helst ikke ha så mye sukker, så jeg prøver å unngå å gi sjokolade o.l. De er ikke veldig til å prøve nye ting i matveien, så oljer og krydder m.m. er ikke helt tingen heller. Tips?

Endret av Engel
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var vrien ja. Hva med en flaske vin og et brettspill fks? 

Anonymkode: d8583...9b9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med gode hudpleieprodukter, varme tøfler/sokker? Hobbyartikler, om noen av dem driver med sånt?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige hjemmestrikkede votter eller sokker + en god te eller annet som de liker (matgave som fenalår eller spekeskinke kanskje om de liker det?)

Anonymkode: 78539...5c5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drikker de kaffe/te? Kjøp type bestseller av løs vekt kaffe eller te på kaffe og te butikkene.

Anonymkode: 27679...ae3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gavekort på vinmonopolet/blomsterbutikk/sportsbutikk/andre butikker(spørs hvilke interesser de har), pyntegjenstander, luer/votter(eller andre ting som fort slites ut), 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Abonnement på et blad eller to. Har de svært ulike interesser, kan man kjøpe to ulike abonnement av kortere varighet.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Ella1 skrev:
  • En flaske vin og et pusslespill
  • Gavekort til kino
  • En fin kaffekanne
  • Ullpledd

Kaffekanne var ikke dumt. De har nok flere, men det drikkes mye kaffe der i huset både hjemme og på hytta. Kanskje med litt god kaffe i tillegg.:) Takk! Da kan jeg begynne å følge med på om noen fine kommer på salg!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevelser?

Tur på restaurant, teater, kino, konsert?

Reisegavekort, om de reiser mye? (Altså bidrag til reisen.)

Anonymkode: fc104...0b4

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, Engel skrev:

Kaffekanne var ikke dumt. De har nok flere, men det drikkes mye kaffe der i huset både hjemme og på hytta. Kanskje med litt god kaffe i tillegg.:) Takk! Da kan jeg begynne å følge med på om noen fine kommer på salg!

Er 30% på alt for medlemmer på Kitchn nå ;) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...