AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Har møtt en voksen gutt på tinder og vi snakker om å møtes for å drikke/ha sex. Selv er jeg kun ute etter sex og ikke noe mer enn det. Men jeg er redd for at jeg er for stor Er 7kg overvektig (beregnet av BMI) Jeg har tynne ben, store pupper, litt stor rumpe, og en "chubby" mage. Det er magen jeg er mest usikker på.. Så kan dere gutter ha sex med en jente som meg? Tidligere har det ikke vært et problem, men ble veldig usikkert når det er blind-date.. Anonymkode: 1a9cf...f30
Nuith Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 De fleste menn finnes ikke kresne på hvem de har sex med, så det går antagelig helt fint. Hva med å ta på sexy undertøy inkludert korsett og insistere på sex med korsett og strømper på? Mange menns fantasi og du dekker til magen. 4
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har møtt en voksen gutt på tinder og vi snakker om å møtes for å drikke/ha sex. Selv er jeg kun ute etter sex og ikke noe mer enn det. Men jeg er redd for at jeg er for stor Er 7kg overvektig (beregnet av BMI) Jeg har tynne ben, store pupper, litt stor rumpe, og en "chubby" mage. Det er magen jeg er mest usikker på.. Så kan dere gutter ha sex med en jente som meg? Tidligere har det ikke vært et problem, men ble veldig usikkert når det er blind-date.. Anonymkode: 1a9cf...f30 Så er det det med den selvtilliten igjen da... Anonymkode: 7d8fd...7d5 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Nuith skrev: De fleste menn finnes ikke kresne på hvem de har sex med, så det går antagelig helt fint. Hva med å ta på sexy undertøy inkludert korsett og insistere på sex med korsett og strømper på? Mange menns fantasi og du dekker til magen. Ja har tenkt på det med undertøy. Men burde jeg da fortelle han hvorfor jeg vil ha det på? Tenk om han insisterer på at jeg skal ta det av 😳 Anonymkode: 1a9cf...f30
Gjest supernova_87 Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har tenkt på det med undertøy. Men burde jeg da fortelle han hvorfor jeg vil ha det på? Tenk om han insisterer på at jeg skal ta det av 😳 Anonymkode: 1a9cf...f30 Men herregud da! Da er det fordi han liker deg og vil se deg naken! Problemet ditt er ikke 7 kg overvekt og en chubby mage, det er dårlig selvbilde og usikkerhet. Ta tak i det. Jeg dreiv på sånn med en fyr så sa han "vet du hva, du bare forteller meg masse ting jeg ikke hadde tenkt på en gang eller lagt merke til". Fail, liksom. Kanskje liker fyren din kun superslanke jenter, kanskje liker han best tjukke jenter. Det vet du jo ikke, men mest sannsynlig liker han ikke usikre jenter. Uten at det betyr at han ikke vil like deg selv om du er usikker. Forresten, jeg er adskillig mer overvektig enn 7 kg og gutter/menn har hatt sex med meg og digget det. Når dere skal møtes for å drikke og ha sex har det ingenting å si med de 7 kg og hvis det har det: good riddance. Siden du gjør dette for sex og ikke bekreftelse tenk på hva DU vil ha! Ikke møt en fyr for sex for å oppfylle alle hns fantasier mens du selv sitter igjen med bare smuler og et såret ego. Hva vil DU ha ut av det? Bekreftelse eller sex? Kanskje det faktisk ikke har noe å si om han synes du er litt lubben?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Herregud da, du er flott! Selvtillit er sexy- tynn eller tykk- drit i det. Anonymkode: cedb6...708
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Herrefred.... jeg har sikkert 15kg overvekt og kjæresten min får ståpikk bare av å se på meg! Alle liker forskjellige kropps og personlighetstyper og alle er tiltrekkende på sin måte! Utstråling, sjarm, personlighet og samspillet/ kjemien mellom dere teller så ufattelig mye mer enn antall kilo på kroppen. Strutt your stuff å vær selvsikker, det tenner de fleste! Anonymkode: b7fe6...d98
Leo Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Jeg er nå snart 50 år og jeg har aldri, og jeg gjentar ALDRI, hatt sex med noen som har spurt om BMI'en min! Enten liker man det man ser og har sex eller så er man ikke overbegeistret og avstår. BMI har ingenting med det å gjøre. 4
Nanami Skrevet 1. november 2017 #9 Skrevet 1. november 2017 En voksen gutt Du er nok helt fin, TS. Jeg får for øvrig mye mer oppmerksomhet av kjæresten, og menn sånn ellers når jeg har et par kilo for mye enn når jeg har et par for lite. 3
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 Han kommer ikke til å tenke over det så lenge du ikke later til å bry deg selv Anonymkode: 550e9...07b
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 Tror han blir storfornøyd jeg! Menn elsker jo rumpe og lovehandles! Anonymkode: 69c1f...1f6
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 7 kg er forresten ikke mye i det hele tatt, litt mage er mye mer sexy enn ribbein og rumpebein! Anonymkode: 69c1f...1f6
Papirfly Skrevet 2. november 2017 #13 Skrevet 2. november 2017 Tråden er ryddet for hets, omtale av kropp og avsporing. Papirfly, mod.
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #14 Skrevet 2. november 2017 Jeg er 25 kg for mye dersom man ser på BMIen, det stoppa ikke meg fra og dra på tinderdate. Men jeg har ikke den største selvtilliten selv mye pga vekta. Fortalte det til daten, slik at han ikke skulle bli sjokkert. (Men hadde ikke begynt å lagt ut om at jeg hadde 7 kg for mye da, det synes jeg er lite). Han brydde seg nada og synes oppriktig jeg var dritlekker Hadde mange møter og deilig sex før vi fant ut at det var følelser fra begge parter Nå har vi kjøpt oss enebolig, hund og stasjonsvogn og venter vårt første barn sammen <3 Bare sånn for å dele min tinder-solskinnshistorie Lykke til på date! Kos deg Anonymkode: 74f36...4d4 5
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #15 Skrevet 2. november 2017 På 1.11.2017 den 10.18, AnonymBruker skrev: Har møtt en voksen gutt på tinder og vi snakker om å møtes for å drikke/ha sex. Selv er jeg kun ute etter sex og ikke noe mer enn det. Men jeg er redd for at jeg er for stor Er 7kg overvektig (beregnet av BMI) Jeg har tynne ben, store pupper, litt stor rumpe, og en "chubby" mage. Det er magen jeg er mest usikker på.. Så kan dere gutter ha sex med en jente som meg? Tidligere har det ikke vært et problem, men ble veldig usikkert når det er blind-date.. Anonymkode: 1a9cf...f30 1)slank deg, eller 2) skaff deg selvtillit. Tipper han driter i hvordan du ser ut om han kun vil ha et ligg. Anonymkode: 081ab...01f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2017 #16 Skrevet 2. november 2017 Sånn du beskriver deg selv synes jeg du høres kjempeflott ut. Ikke finn på å skjule magen din. Menn vil ha deg! Mann, 29 Anonymkode: 1ba68...f7b
Sykkelkopp Skrevet 2. november 2017 #17 Skrevet 2. november 2017 "Dere menn" ? Noen menn har større toleranse for overvekt enn andre 7kg over BMI/litt chubby mage sier meg veldig lite. Det kommer helt an på hvordan fettet har fordelt seg på hvor mye ekstra du tåler Det finnes ingen fasitsvar på ditt spm. Hvis du vil vite hva enkeltpersoner her mener må du poste bilde av deg eller noen som ligner
tussi84 Skrevet 3. november 2017 #18 Skrevet 3. november 2017 Burde ikke være noe problem. 7 kg legger man knapt merke til engang. Selv jeg som er nesten 30 kg overvektig har fått napp i senga flere ganger da jeg var singel. I en del av tilfellene var jeg også 50 kg overvektig. Ditt problem er selvtilliten ikke vekta 1
Tibbie Skrevet 3. november 2017 #19 Skrevet 3. november 2017 Så lenger du ikke lyver på bildene du har lagt ut av deg selv, så får han ingen overaskelser Han ville jo ikke først ha "lika" deg for så å avtale date med deg om han synes at det er en "no go". Dessuten trenger du ikke ta av deg toppen din for å ha sex. Og om du gjør det, så ser du "flatere" ut når du ligger og du kan ha litt av dyna i fanget om du er øverst. Eller så kan dere ha det litt mørkt. Åh, vi kvinner har så mange triks for å slippe å vise frem valgene våre Men det er nok sant som de over sier; mennene bryr seg nok litt mindre enn vi tror. Vi ser våre egne feil mye tydeligere enn andre. PS; om dere skal drikke først, så har det i hvert fall ikke mye å si! Du vet jo selv hvor care face man blir når man er ruset. Dårlig huske får man også. Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå