AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Skrevet 1. november 2017 Spør av nysgjerrighet: Er det først og fremst kvinner som har slitt lenge med å bli gravide og som kanskje deler erfaringer med IVF o.l eller er det like mye kvinner uten problemer som bare gang satt i gang prøvingen? Kan nesten få inntrykk av at det er fryktelig vanskelig å få barn av å lese her inne... Anonymkode: be05c...e1f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 Alle. Dette er både et forum for de som planlegger å starte, de som nettopp har startet å prøve og de som har prøvd i veldig lang tid. Det er et forum hvor man kan møte andre mennesker i samme situasjon som en selv. Hvis du ser i IKM-trådene, så er det brukere som er innom og som blir gravid innen de første mnd med prøving. Anonymkode: b4df3...60a
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Ok, takk! Veldig trist å lese mange av historiene her. Visste ikke at så mange sleit. Trodde det var relativt sjelden å ha problemer med å få barn, men etter å ha lest litt på forumet, innser jeg at det er mye jeg ikke har vært klar over. Lykke til til alle. Anonymkode: be05c...e1f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 Her er det rom for de fleste, etter mitt inntrykk :-) Lykke til for deg også! Anonymkode: f8617...d4e
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Jeg var veldig aktiv her første gang vi var prøvere, da ble jeg gravid etter 5 måneder og hadde et flott svangerskap og fikk et velskapt barn. Men siden det bare tok 5 måneder, så hang jeg bare her i 5 måneder. For snart 3 år siden ble vi enige om å få barn nummer 2, og har så langt ikke lykkes. Så i 2 omganger á 5-6 måneder har jeg vært her som "nyoppstartet prøver" (og veldig mange lykkes jo i løpet av 6 måneder) mens i 2,5 år har jeg vært her som "hun som ikke klarer å bli gravid". Så det er ikke rart at det ser ut som det er mange langtidsprøvere, for vi blir jo værende her! De som lykkes raskt flytter seg veldig fort til gravidforumet og etterhver "barn og familie". Anonymkode: 1414c...198 1
Nanami Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 Jeg tror det er litt forskjellig hvem som bruker forumet, men de som stiller mest spørsmål og som deler erfaringer er jo nettopp de som sliter litt med å få barn. Jeg personlig stiller lite spørsmål, men leser mye her inne, og jeg har (foreløpig) ikke forsøkt å få barn i lang tid.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Jeg har vært gravid tre ganger, mistet en gang og brukte 4-8 mnd på å bli gravid alle tre ganger. Jeg er ferdig med barn, men leser og svarer her inne ofte. Anonymkode: 3547c...1e4
Sjokoladepiken Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Her er vi fortsatt i forberedelsesfasen, har ikke prøvd å bli gravid enda. Men jeg gleder meg til å starte og er kjekt å lese om problemer og positive ting som andre opplever.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå