AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Del Skrevet 1. november 2017 Ene fingeren min føles ganske betent, hva kan det være? Anonymkode: b200f...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Del Skrevet 1. november 2017 ? Anonymkode: b200f...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Del Skrevet 1. november 2017 Eh.. en betennelse..?!? Anonymkode: 349eb...b99 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Del Skrevet 1. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Eh.. en betennelse..?!? Anonymkode: 349eb...b99 ? Anonymkode: b200f...a71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 1. november 2017 #5 Del Skrevet 1. november 2017 Neglerotbetennelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 Du har jo allerede skjønt at det er en betent finger? Om du våknet opp med den ville jeg bare dratt på apoteket og spurt om hva de anbefalte deg å gjøre. Sikkert vaske med klorheksidin og smøre med bakteriedrepende krem. Om du har hatt den flere dager og behandling ikke fungerer må du nesten til legen for tømming eller antibiotika eventuelt kan du prøve med varmt vann og grønnsåpe som du sitter med fingeren i så mye du gidder/har tid til. Anonymkode: 2c675...e9e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #7 Del Skrevet 1. november 2017 Sånn hadde tanta mi også. Innen hun fikk somlet seg til legen så var det begynnende nekrose i vevet, og de endte opp med å amputere fingeren ned til første leddet. Ville tatt med en tur til legen i dag hvis jeg var deg. Anonymkode: ec714...6e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå