maki Skrevet 25. januar 2005 #1 Del Skrevet 25. januar 2005 http://www.fedrelandsvennen.no/nyheter/art...ticle259217.ece Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #2 Del Skrevet 25. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #3 Del Skrevet 25. januar 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #4 Del Skrevet 26. januar 2005 Fysj ,jobber selv på et kjøkken på sykehjemo g det vasker jeg meg først inne på toalettert og så en gang til når jeg kommer inn på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 26. januar 2005 #5 Del Skrevet 26. januar 2005 :hår: Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 26. januar 2005 #6 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg er ikke overrasket i det hele tatt. Det er bare å stille seg opp på et offentlig toalett for å se hvordan folk vasker hendene, 80% gjør det ikke riktig. Og det er ikke mange som bruker papir på springen eller dørhåndtaket heller. Disse hendene går de altså ut og stryker på ungene sine med etterpå :-? Kjøkkenpersonell burde vite bedre, men det er veldig mange som ikke aner noe om hygiene her heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 27. januar 2005 #7 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg er ikke overrasket jeg heller, men duverden å ekkelt det er! Folk er forferdelig sløve og det DER er jo vannvittig! Sånne eklinger skulle blitt HARDT straffet! Tenke seg til, være så sløv slik at det går ut over så mange mennesker :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå