AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #1 Del Skrevet 1. november 2017 Årsaken er at en mann hevder at Kevin Spacy kom med seksuelle tilnærmerser / sex trakasserte ham da han var 14 år. Episoden skjedde for hele 31 år siden og Spacy kan ikke huske dette og vet heller ikke om det er sant. https://www.theguardian.com/culture/2017/oct/31/old-vic-expresses-deep-dismay-over-kevin-spacey-assault-claims http://deadline.com/2017/10/house-of-cards-canceled-kevin-spacey-scandal-netflix-season-six-1202197604/ Men uansett, det er umulig å forsvare seg eller tilbakevise noe som skjedde for 31 år siden. Det er også mulig at han nå får en ødelagt karierre. Kevin Spacys arbeidsplasse gjennom 11 år, sier at de aldri har hørt noen form for klager om trakassering. https://www.theguardian.com/culture/2017/oct/31/old-vic-expresses-deep-dismay-over-kevin-spacey-assault-claims Anonymkode: fb464...06e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #2 Del Skrevet 1. november 2017 Tror nok avgjørelsen om å ikke lage flere sesonger av House of cards hadde kommet uansett. Anonymkode: c561e...144 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 1. november 2017 #3 Del Skrevet 1. november 2017 At serien skulle avsluttes når den skulle ble angivelig avgjort lenge før dette, men det er interessant at kun anklagen om at noe slikt skjedde for veldig lenge siden er nok til at alle rundt personene tar avstand fra denne, at han ikke får prisen han skulle motta og alt han sier blir tolket i verste mening. Gapestokken er mektig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Del Skrevet 1. november 2017 Like greit, de siste sesongene har vært svake, og de skulle legge ned etter sjette sesongen uansett Anonymkode: a488b...a1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 1. november 2017 #5 Del Skrevet 1. november 2017 Dette var angivelig et engangstilfelle,utifra det offeret sier. Så det er kanskje ikke så rart at de ikke har hørt om dette. I tillegg må det jo også sees i lys av Weinstein- skandalen. Det er tydeligvis flere som nå tør å stå frem med at de har vært utsatt. Men jeg tror nå at overgrep er noe man husker. Det er bare mulig at man fortrenger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 8 timer siden, herzeleid skrev: At serien skulle avsluttes når den skulle ble angivelig avgjort lenge før dette, men det er interessant at kun anklagen om at noe slikt skjedde for veldig lenge siden er nok til at alle rundt personene tar avstand fra denne, at han ikke får prisen han skulle motta og alt han sier blir tolket i verste mening. Gapestokken er mektig. Han ser ikke ut til å nekte for det, utifra det han selv skriver. I tillegg er det vel en tendens til at slike ting kan skje i beruset tilstand, så noen burde ikke konsumere alkohol overhodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 1. november 2017 #7 Del Skrevet 1. november 2017 1 time siden, Mari Y skrev: Han ser ikke ut til å nekte for det, utifra det han selv skriver. I tillegg er det vel en tendens til at slike ting kan skje i beruset tilstand, så noen burde ikke konsumere alkohol overhodet. Om jeg husker riktig har han vell beklaget hvis noe sånt skulle ha forekommet, men virker ikke å huske en slik episode selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #8 Del Skrevet 1. november 2017 Velsig synd for de TV-seerne som har fulgt med gjennom alle episodene da..,. Anonymkode: 0ebb2...d14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #9 Del Skrevet 1. november 2017 12 hours ago, herzeleid said: At serien skulle avsluttes når den skulle ble angivelig avgjort lenge før dette, men det er interessant at kun anklagen om at noe slikt skjedde for veldig lenge siden er nok til at alle rundt personene tar avstand fra denne, at han ikke får prisen han skulle motta og alt han sier blir tolket i verste mening. Gapestokken er mektig. Det er snakk om mulig overgrep mot en 14 åring gjort av en voksen, det er særdeles alvorlig så reaksjonene er ikke overraskende. Han benektet det heller ikke, men sa at det måtte være en "full tabbe". Han husker ikke at det skjedde, men han husker at han må ha vært full? Hmm.... 3 hours ago, Mari Y said: Han ser ikke ut til å nekte for det, utifra det han selv skriver. I tillegg er det vel en tendens til at slike ting kan skje i beruset tilstand, så noen burde ikke konsumere alkohol overhodet. Pleier du å legge an på 14 år gamle gutter når du er full...? Dette er en ganske ekstrem ting å skrive. "gamle onkel Harry antastet lillian på 12, men han var full da!" Anonymkode: f0eec...7d4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 1. november 2017 #10 Del Skrevet 1. november 2017 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om mulig overgrep mot en 14 åring gjort av en voksen, det er særdeles alvorlig så reaksjonene er ikke overraskende. Han benektet det heller ikke, men sa at det måtte være en "full tabbe". Han husker ikke at det skjedde, men han husker at han må ha vært full? Hmm.... Pleier du å legge an på 14 år gamle gutter når du er full...? Dette er en ganske ekstrem ting å skrive. "gamle onkel Harry antastet lillian på 12, men han var full da!" Anonymkode: f0eec...7d4 Han anklages for å ha lagt an på en som var 14 for over 30 år siden, kanskje uten å være klar over at vedkommende var så ung og uten noe som ligner på bevis. Om det skal være nok til å velte karriæren har man i praksis ikke rettssikkerhet lenger. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Del Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, herzeleid skrev: Han anklages for å ha lagt an på en som var 14 for over 30 år siden, kanskje uten å være klar over at vedkommende var så ung og uten noe som ligner på bevis. Om det skal være nok til å velte karriæren har man i praksis ikke rettssikkerhet lenger. Han har gjort det flere ganger, og han har holdt på i mange år. Ikke lenge siden han hang på en sexfest hos en kjent director der ingen gutter over 20 fikk lov til å komme inn. Anonymkode: 62f90...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Del Skrevet 1. november 2017 3 minutes ago, herzeleid said: Han anklages for å ha lagt an på en som var 14 for over 30 år siden, kanskje uten å være klar over at vedkommende var så ung og uten noe som ligner på bevis. Om det skal være nok til å velte karriæren har man i praksis ikke rettssikkerhet lenger. Yikes. Dette er naivitet på høyt nivå. Stakkars dumme spacey som ikke ser forskjell på en 14-åring og en på 18, så var han også så full at han var ute av stand til å oppføre seg som et menneske. Nei, man kan ikke forvente at menn skal klare la være legge an på unge tenåringer, de er litt for dumme og fulle til å vite bedre Anonymkode: f0eec...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 1. november 2017 #13 Del Skrevet 1. november 2017 Hvis dette stemmer er jeg utrolig skuffet over Kevin Spacey. Tviler på at de hadde gravlagt House og Cards om det bare var løse rykter, så det spørs om det ikke kommer mer. Han har vært en av mine store skuespillerfavoritter i mange år og er en av de jeg aldri i verden hadde trodd skulle trakassere ungdommer seksuelt. Virkelig triste greier, men nå begynner man jo å lure på om han har holdt seg så til de grader unna media i alle år nettopp fordi han hadde ting å skjule. Huff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 1. november 2017 #14 Del Skrevet 1. november 2017 2 minutes ago, AnonymBruker said: Yikes. Dette er naivitet på høyt nivå. Stakkars dumme spacey som ikke ser forskjell på en 14-åring og en på 18, så var han også så full at han var ute av stand til å oppføre seg som et menneske. Nei, man kan ikke forvente at menn skal klare la være legge an på unge tenåringer, de er litt for dumme og fulle til å vite bedre Anonymkode: f0eec...7d4 Nå skal det sies at det var andre tider da. Bill Wyman fra Rolling Stones var i full offentlighet sammen med en 14 år gammel jente. Hun ble superkjent og cover girl. Fotografert i overseksualiserte klær og stillinger for alt det var verdt. Folk slukte det og Wyman slapp unna med det. Han giftet seg til og med med henne da hun ble gammel nok til å ha lov til å gjøre det. Det er og var disgusting, men sånn kunne det altså gå til på den tida. Jeg hadde ventet mer av Spacey, da. Jeg trodde han var en klokere og mer anstendig fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 1. november 2017 #15 Del Skrevet 1. november 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han har gjort det flere ganger, og han har holdt på i mange år. Ikke lenge siden han hang på en sexfest hos en kjent director der ingen gutter over 20 fikk lov til å komme inn. Anonymkode: 62f90...ac5 Han har gjort hva flere ganger? Om du tenker på at han har prøvd seg på andre mennesker flere ganger i løpet av 50+(?) år synes jeg ikke nødvendigvis det er så rart. At andre også kommer med beskyldnigner uten bevis betyr ikke nødvendigvis at han er skyldig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #16 Del Skrevet 1. november 2017 7 minutes ago, C.Tramell said: Nå skal det sies at det var andre tider da. Bill Wyman fra Rolling Stones var i full offentlighet sammen med en 14 år gammel jente. Hun ble superkjent og cover girl. Fotografert i overseksualiserte klær og stillinger for alt det var verdt. Folk slukte det og Wyman slapp unna med det. Han giftet seg til og med med henne da hun ble gammel nok til å ha lov til å gjøre det. Det er og var disgusting, men sånn kunne det altså gå til på den tida. Jeg hadde ventet mer av Spacey, da. Jeg trodde han var en klokere og mer anstendig fyr. Hva er det du forsøker å argumentere for, egentlig? Er det greit for mennesker i kulturer med barnebruder å ha barnebruder fordi det er "jo sånn det er der"? Tenker du at de fleste på spacey's alder gikk etter 14-åringer for 30 år siden? Som for eks faren din eller brødrene hans? Anonymkode: f0eec...7d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
herzeleid Skrevet 1. november 2017 #17 Del Skrevet 1. november 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Yikes. Dette er naivitet på høyt nivå. Stakkars dumme spacey som ikke ser forskjell på en 14-åring og en på 18, så var han også så full at han var ute av stand til å oppføre seg som et menneske. Nei, man kan ikke forvente at menn skal klare la være legge an på unge tenåringer, de er litt for dumme og fulle til å vite bedre Anonymkode: f0eec...7d4 Deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest C.Tramell Skrevet 1. november 2017 #18 Del Skrevet 1. november 2017 1 hour ago, AnonymBruker said: Hva er det du forsøker å argumentere for, egentlig? Er det greit for mennesker i kulturer med barnebruder å ha barnebruder fordi det er "jo sånn det er der"? Tenker du at de fleste på spacey's alder gikk etter 14-åringer for 30 år siden? Som for eks faren din eller brødrene hans? Anonymkode: f0eec...7d4 Nei, det er selvfølgelig ikke greit. Nå i dag er store deler av verden enige om at det ikke er det. For 15, 20 og 30 år siden var det noe mer aksept for å ligge med unge tenåringer, men bra mannfolk holdt seg langt unna unger da som nå. Selv ble jeg klådd på av nabogubben da jeg var 14. Moren min likte det ikke, men hun syntes ikke det var noe å lage et stort nummer av heller. Han ble invitert på julefesten likevel, han. I dag kunne en sånn sak godt endt med politianmeldelse og mye drama, så mye har forandret seg på noen år. Men greit? NEI. Jeg trodde oppriktig at Spacey var en bedre mann enn det nå ser ut som han er. Jeg sier bare at sånt var mer vanlig før, og sikkert enda mer vanlig i de kretsene han vanket i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 1. november 2017 #19 Del Skrevet 1. november 2017 5 timer siden, herzeleid skrev: Om jeg husker riktig har han vell beklaget hvis noe sånt skulle ha forekommet, men virker ikke å huske en slik episode selv? Jeg tror at i de fleste tilfeller så husker man akkurat slike ting, men det kan være at rusen ødelegger hukommelsen. Det er også mulig å fortrenge minner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 1. november 2017 #20 Del Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er snakk om mulig overgrep mot en 14 åring gjort av en voksen, det er særdeles alvorlig så reaksjonene er ikke overraskende. Han benektet det heller ikke, men sa at det måtte være en "full tabbe". Han husker ikke at det skjedde, men han husker at han må ha vært full? Hmm.... Pleier du å legge an på 14 år gamle gutter når du er full...? Dette er en ganske ekstrem ting å skrive. "gamle onkel Harry antastet lillian på 12, men han var full da!" Anonymkode: f0eec...7d4 Ehh...Døh, kanskje greit å tenke seg om før man poster eller?! Hva i alle dager... Kan du ikke lese det jeg skriver? Ganske ekstreme beskyldninger DU kommer med, må jeg si. Er du ikke riktig klok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå