Gå til innhold

Dyrebutikker i Trondheim sentrum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen dyrebutikker i midtbyen? Skal reise dit neste uke, har vært på heimdal og lade før, men skal shoppe i midtbyen denne gangen så lurer på om det finnes, gjerne en som er bra på hund og katt.

Håper noen vet :) 

Anonymkode: 23ef9...4e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen dyrebutikker i midtbyen? Skal reise dit neste uke, har vært på heimdal og lade før, men skal shoppe i midtbyen denne gangen så lurer på om det finnes, gjerne en som er bra på hund og katt.

Håper noen vet :) 

Marit Zoo As ser ut til å være den eneste i Tr.h sentrum

Anonymkode: 628d6...dc7

Skrevet
  • Søk på Dyrebutikk Trondheim på Gule sider for å få oversikten over dyrebutikkene. Det var det jeg gjorde da jeg fant Marit Zoo

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:
  • Søk på Dyrebutikk Trondheim på Gule sider for å få oversikten over dyrebutikkene. Det var det jeg gjorde da jeg fant Marit Zoo

Takk for svar, jeg gjorde det men trodde marit zoo var på sirkus - men den kan ha flyttet siden den gangen jeg var der :)  Så kjedelig om det ikke er mer enn en dyrebutikk der da!

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar, jeg gjorde det men trodde marit zoo var på sirkus - men den kan ha flyttet siden den gangen jeg var der :)  Så kjedelig om det ikke er mer enn en dyrebutikk der da!

Sorry. Nå ser jeg at Marit Zoo i Brattørgata i Sentrum er stengt permanent.

Skrevet

Det ligger en like ved Circle K Nardo. Ikke midtbyen, men rett på andre siden av Gløshaugen.

Anonymkode: 0a149...b34

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken kant kommer du fra inn til Trondheim sentrum? På Tiller er det flere, og Troll Hundefor AS holder til i Sorgenfriveien (ikke så langt fra Tempe)

Skrevet

TS her. Kommer fra klettkrysset og over heimdal, vi bruker å ta en langhelg et par ganger i året, og har vært på heimdal (city syd?) og Lade tidligere, så resten av familien vil gjerne til midtbyen på trondheim torg og andre kjøpesenter der. Får nok lurt meg en tur opp på Heimdal/Tiller uansett :fnise: Kunne bare ikke tro at det virkelig ikke var en eneste dyrebutikk nede i sentrum.

Setter stor pris på svar, så takk skal dere ha!

• Liker 1
Skrevet
19 hours ago, AnonymBruker said:

TS her. Kommer fra klettkrysset og over heimdal, vi bruker å ta en langhelg et par ganger i året, og har vært på heimdal (city syd?) og Lade tidligere, så resten av familien vil gjerne til midtbyen på trondheim torg og andre kjøpesenter der. Får nok lurt meg en tur opp på Heimdal/Tiller uansett :fnise: Kunne bare ikke tro at det virkelig ikke var en eneste dyrebutikk nede i sentrum.

Setter stor pris på svar, så takk skal dere ha!

De mindre dyrebutikken i type kan nok ikke konkurrere med de større, som jo ligger på lade og Heimdal. Både hund som hobby og Tam/Tropehagen på lade er veldig store og fine butikker, jeg skjønner godt at den lille i Midtbyen ikke har noe å stille opp med der. Elsker de to på lade btw, førstnevnte er fantastisk på hundeutstyr, mens tam har veldig mye fint til alle dyr, i tillegg har de en fin papegøye der og noen søte små skilpadder. Når jeg handler til hunden blir det hund som hobby, og så går jeg til tam vegg i vegg og handler i rottene, og ser på papegøyen og de andre dyrene.

Anonymkode: 3df63...a95

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...