kamel Skrevet 31. oktober 2017 #1 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har tynne lepper som gjør at det ser rart ut når jeg har rød leppestift på meg. I tillegg er tennnene mine litt skakke. Syns dette er dumt , for vil så gjerne bruke rød leppestift, har jeg det på meg så ser det enten klovneaktig ut, eller som at jeg har tegnet på leppene med tusj. og ser rart ut når jeg smiler. Blir ingen fasong. Noen tips til hvordan jeg kan kle det bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Del Skrevet 31. oktober 2017 Enten kler man det eller så kler man det ikke. Anonymkode: fb500...4f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2017 #3 Del Skrevet 31. oktober 2017 Jeg syns heller ikke jeg kler det, har også tynne lepper men syns den rette fargen gjør tennene mine hvitere. Jeg syns mørk farge på leppene gjør at øynene mine blir mindre fremtredende og det kler jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 31. oktober 2017 #4 Del Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Ikke ha tørre lepper, smale lepper, gule tenner eller gusten hud. Og óm du man skal ha; Finn ut, om man er «kald» eller varm. Altså, om du skal ha tød-orange toner eller gammelrosa/lilla-røde toner. Endret 31. oktober 2017 av Perle 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Del Skrevet 1. november 2017 Hvis du tar lipgloss over leppestiften får det leppene til å se større og fyldigere ut. En sterk farge, vil ofte få leppene til å se mindre ut, har du prøvd en rosafarge? Anonymkode: d56d4...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Del Skrevet 1. november 2017 Det er mange ulike typer rødfarge også, varme og kalde. Ville ha prøvd litt forskjellig Bruker du lipliner også? Anonymkode: bd36a...f5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 1. november 2017 #7 Del Skrevet 1. november 2017 Rød leppestift er tricky, spesielt hvis man har smale lepper. Som flere her sier, så er det veldig viktig at du finner "rett" rødfarge for deg. Hvis fargen får tennene dine til å se hvitere ut, har du funnet rett nyanse. Her viser den svenske makeup-artisten Linda Hallberg hvordan du legger perfekte, holdbare, røde lepper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #8 Del Skrevet 1. november 2017 De fleste kan kle rød leppestift, men man må velge en farge som passer ansiktet. De med fyldige lepper er selvsagt heldige sånn sett, de kan bruke sterkere farger uten at munnen "forsvinner". Jo mørkere farge på leppestiften, jo mindre ser munnen ut. Vi med tynnere lepper kler gjerne litt dusere leppestift. Se på bildet under av en dame med nokså smale lepper: leppestiften er rød, men ikke for skarp. Et triks er å påføre leppestiften med fingertuppene, da blir den automatisk mer nedtonet. Du bør også tenke over om du er kald eller varm i fargene, ellers blir det fort kræsj. De som er kalde kler typisk bringebærrødt og rosa/lillatoner, mens de som er varme er finere i rustrødt, korall, tomatrødt (som Kirsten Dunst på bildet under). Veldig mange nordmenn er i den første kategorien, altså kald hudtone med blålige undertoner. Anonymkode: a3189...c0b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #9 Del Skrevet 1. november 2017 Jeg synes det kan være veldig fint med rød leppestift når du har smale lepper. Synes igrunn det er finere enn på større lepper (som jeg har selv). Med store lepper kan det bli for mye farge midt i ansiktet. Med smale lepper handler det ofte bare om riktig nyanse. Det viktige er at du finner en rødfarge som ikke er så mørk, - ettersom mørke farger jo forminsker. En farge som den i videoen over kan f.eks være veldig fin. Men når du skal finne riktig nyanse kan det være viktig å stille relatovt "ferdig sminket". Rød lepppestift uten sminke ellers kan oppleves som "veldig mye". Med din vanlige sminke på ser du lettere hva som er fint på deg. Og det oppleves mer som en helhet. (Men røde lepper krever mer dempet øyesminke da) Et annet triks er å ta bilde av seg selv med rød leppestift, da ser man lettere om det er fint eller ikke, og du kan venne deg litt til det. For rød munn er en sak som krever litt tilvenning. En venninne av meg er virkelig veldig fin med røde lepper, men synes selv det blir veldig rart. Men det er bare fordi det er uvant. Hun er virkelig veldig fin med det. (Og har smale lepper, by the way) Anonymkode: 09116...9d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 1. november 2017 #10 Del Skrevet 1. november 2017 10 timer siden, kamel skrev: Jeg har tynne lepper som gjør at det ser rart ut når jeg har rød leppestift på meg. I tillegg er tennnene mine litt skakke. Syns dette er dumt , for vil så gjerne bruke rød leppestift, har jeg det på meg så ser det enten klovneaktig ut, eller som at jeg har tegnet på leppene med tusj. og ser rart ut når jeg smiler. Blir ingen fasong. Noen tips til hvordan jeg kan kle det bedre? Ikke bruk leppestift. Det slutta de fleste under 60 med i årtusenskiftet. Det klissklassgloss som gjelder i dag. Men er ikke fan av det heller. Naturlige lepper er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #11 Del Skrevet 1. november 2017 4 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Ikke bruk leppestift. Det slutta de fleste under 60 med i årtusenskiftet. Det klissklassgloss som gjelder i dag. Men er ikke fan av det heller. Naturlige lepper er best. What? Nei nei nei NEI! Du tar helt feil. Anonymkode: d56d4...c28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. november 2017 #12 Del Skrevet 1. november 2017 (endret) 5 timer siden, Mr. Kilmister skrev: Ikke bruk leppestift. Det slutta de fleste under 60 med i årtusenskiftet. Det klissklassgloss som gjelder i dag. Men er ikke fan av det heller. Naturlige lepper er best. Og den klissete glossen som var så kul ved årtusenskiftet, har vi sluttet med nå. Disse «naturlige» leppene du synes er så fine, er mest sannsynlig belagt med nude matt leppestift. Endret 1. november 2017 av Perle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr. Kilmister Skrevet 1. november 2017 #13 Del Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, Perle skrev: Og den klissete glossen som var så kul ved årtusenskiftet, har vi sluttet med nå. Disse «naturlige» leppene du synes er så fine, er mest sannsynlig belagt med nude matt leppestift. Dette er ikke pent... Å se på formen, helt unaturlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Del Skrevet 1. november 2017 E dettane pent da? Anonymkode: 1e199...282 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 1. november 2017 #15 Del Skrevet 1. november 2017 Det er greit @Mr. Kilmister. Ville bare vise fargen og dette var et nærbilde som viste best. Det slike matte leppestifter i naturlige nyanser som er mest brukt i dag. Klissete tutti-frutti glosser er ikke «in» Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå