Gå til innhold

Kirurgisk fjerning av visdomstann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og forresten, om tanna skal fjernes "kirurgisk" (som ikke trenger å være noe særlig annerledes for deg enn trekking) så får du refusjon av folketrydgen da det regnes som nødvendig helsehjelp. Om du har betalt egenandelen og har frikort for dette året så få det gjort før nyttår så betaler du ingenting :) 

Anonymkode: e08f3...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og forresten, om tanna skal fjernes "kirurgisk" (som ikke trenger å være noe særlig annerledes for deg enn trekking) så får du refusjon av folketrydgen da det regnes som nødvendig helsehjelp. Om du har betalt egenandelen og har frikort for dette året så få det gjort før nyttår så betaler du ingenting :) 

Anonymkode: e08f3...a97

Oj! Det hørtes jo fantastisk ut! Det renner jo ikke akkurat over av penger nå før jul 🙈

Anonymkode: cec69...43a

Skrevet

Jeg har ikke fjernet noe kirurgisk, men har trukket en visdomstann. Blødde ikke noe særlig i ettertid, gjorde heller ikke vondt. Tror ikke jeg tok noe smertestillende i det hele tatt

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble henvist av egen tannlege til oralkirurg. Måtte vente litt over en måned siden kirurgen kun var der en gang i måneden. Betalte vel i overkant av 3000 kr for å fjerne to, men fikk igjen på frikort. Kirurgen fortalte meg at det gikk på frikort med egenandelstak på 1900 kr omtrent, så det var veldig greit. Skal fjerne de to andre i morgen, og det blir i praksis gratis

Anonymkode: 29782...dbd

• 1 år senere...
Skrevet

Noen som kan tipse om mat man kan spise og hvordan bli kvitt smertene? 

Anonymkode: 0876f...7d2

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som kan tipse om mat man kan spise og hvordan bli kvitt smertene? 

Anonymkode: 0876f...7d2

Du har vel fått resept på smertestillende? Ispose innpakket i et håndkle kan hjelpe, eller bare en billig pose frosne erter (bare pass på og merk den posen skikkelig sånn at du ikke bruker den til mat senere) Ellers funket suppe veldig godt for meg når jeg hadde fjernet visdomstenner, og mat som kunne moses.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...