Gå til innhold

SPINNING ned i vekt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 18 år og har noen kilo for mye.. Vet det er "fort gjort" å bli kvitt de ettersom det ikke er så mye men har slitt med motivasjon ang. trening i det siste også. Venter på innkalling til sesjon 2 nå og har begynt å trene regelmessig igjen, lurer derfor på følgende:

har noen erfaring med spinning og vektnedgang?? Syns det er gøy og går på gruppetimer 2-3 ganger i uken, kombinert med annen aktivitet. 

Anonymkode: 663a1...07f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge du ligger i kaloriunderskudd så vil spinning være bra for kondisen din. 

Anonymkode: 7676b...1f5

• Liker 3
Skrevet

^Ting tar jo tid, men er demotiverende når man ikke ser resultater med engang :fnise: Litt ekstra motiverende om noen faktisk har oppnådd positive resultater!

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

^Ting tar jo tid, men er demotiverende når man ikke ser resultater med engang :fnise: Litt ekstra motiverende om noen faktisk har oppnådd positive resultater!

:jepp: Jeg gikk ned fra 80 til 62 kg på under et år ved hjelp av spinning og kostholdsendring

Anonymkode: 5ba7f...62f

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:jepp: Jeg gikk ned fra 80 til 62 kg på under et år ved hjelp av spinning og kostholdsendring

Wow! Har endret kostholdet da jeg har fått en del fæle spisevaner etter sommeren, så håper jeg også får like gode resultater som deg. Hvor ofte ca trente du? 

Skrevet
59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å holde den nye vekten?

Anonymkode: 247ce...525

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarer du å holde den nye vekten?

Anonymkode: 247ce...525

Ved å fortsette med den kosten som jeg la om til + fortsatt trening.

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Har endret kostholdet da jeg har fått en del fæle spisevaner etter sommeren, så håper jeg også får like gode resultater som deg. Hvor ofte ca trente du? 

3-5 dager pr uke i starten, og deretter 3 dager pr uke. Lykke til :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...