AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Hei! Som den lange overskrifta sier: Har dere tips til en bh med masse padding? Jeg skal legge inn silikon om ei stund, og for å få til en litt jevnere overgang mot større tider, hadde det vært kjekt med en bh med masse padding. Jeg har prøvd for store bh'er med "kyllingfileter", men de blir så tette og klamme mot huden iløpet av en lang arbeidsdag. Tips tas imot med stor takk! Anonymkode: 4b37f...d87 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 De har noen på HM. Jeg fant en BH jeg synes var veldig fin der, men så var det med megapadding. Tror det var sånn som skulle legge til et par ekstra cup-str. Så da kunne ikke jeg kjøpe den hvertfall. Men det er noen mnd siden, så om de har den enda vet jeg ikke. Men verdt å ta en titt innom å sjekke ut utvalget. Anonymkode: f042b...0eb 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Hvorfor trenger du en jevnere overgang? Er det i håp om at ingen skal merke det? Anonymkode: d6741...89b 1
candykiss Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Bombshell har mye padding de har dem på lindex 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor trenger du en jevnere overgang? Er det i håp om at ingen skal merke det? Anonymkode: d6741...89b Sikkert. Det er jo mange som legger på seg på brystene etterhvert. Anonymkode: 3cbce...e99
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Kjøp denne på Change! Koster en del men steike så digre pupper du får! Jeg tør ikke bruke den på jobb en gang fordi jeg får så iøynefallende pupper av den. Anonymkode: 14626...11e
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 Før min operasjon brukte jeg slike bher med masse innlegg, kjøpte slik bombshell fra Lindex. Funket veldig greit, fikk ikke ekstremt store pupper av den, men ble vel omtrent to størrelser større enn mine egne. Ingen som merket det da og ingen som vet jeg har silikon nå, heller ikke min egen mor. Tok faktisk å skar ut innlegget av den ene (synes den var så fin) etter operasjonen, og da passet den perfekt. Jeg la inn 255. Anonymkode: d4bd6...1ab 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #8 Skrevet 1. november 2017 Takk for tips! Jeg bruker 65/70 i omkret, så finner aldri noe på HM, men jeg skal sjekke ut Lindex ja. Og ja, det er for at ingen skal merke forskjell. Jeg må legge inn 350ml i hvert bryst, pga veldig bred brystkasse, så trenger endel padding. (Har brukt litt padding/pushup i alle år, så overgangen blir ikke så stor som den kanskje høres ut som.) Anonymkode: 4b37f...d87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå