AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Har akkurat flyttet til byen fra et bitte lite sted uten mc Donalds. Tenkte jeg nå skulle kose meg med mc Donalds mat, og lurer nå litt på dette med drive thru. Hvordan fungerer dette? Sikkert et litt teit spørsmål, men ;-) Anonymkode: 6605f...a01
Måbarefåsiat... Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Stopp ved meny-høyttalerstolpen. Da snakker du med en og bestiller det du skal ha. Så får du beskjed om hvilken luke du skal kjøre frem til for å betale og hente maten din. Anbefaler at du sjekker i posene at du får med deg alt du har kjøpt.
Anonym-bruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 2 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Stopp ved meny-høyttalerstolpen. Da snakker du med en og bestiller det du skal ha. Så får du beskjed om hvilken luke du skal kjøre frem til for å betale og hente maten din. Anbefaler at du sjekker i posene at du får med deg alt du har kjøpt. Takk for svar vet du hvordan den i Brumunddal Er?
Måbarefåsiat... Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 11 hours ago, Anonym-bruker said: Takk for svar vet du hvordan den i Brumunddal Er? 11 hours ago, Anonym-bruker said: Takk for svar vet du hvordan den i Brumunddal Er? Regner med de bruker samme system der. Dette er ikke vanskelig, bare kjør dit og følg veiledningen.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Det er samme system overalt Anonymkode: af2ba...f6d
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #6 Skrevet 21. november 2017 Ofte så har de ikke all drikke, så mitt tips er å spørre hvordan drikke de har. Anonymkode: 0158a...815
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå