Gå til innhold

Kan dere være så snill og hjelpe meg?...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt å begynne med selvbrunskrem( jeg er allergi mot sol ) :( . Jeg lurer på da om dette har noe ulempe for huden? Jeg har faktisk tenkt å bruke året rundt, resten av livet. Blir huden slitt av mye bruking av selvbrunskrem? Vil det oppstå f.eks. kviser, arr, fregne o.l?

Kan dere være sååååååååååå snill og hjelpe meg? :cry:

nb: jeg bruker Decleor Auto-Bronzant

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke merket noen ulemper, bortsett fra at brunfargen ser unaturlig ut... og at det har lett for å bli skjollete.

Lykke til

Skrevet

Mamma har brukt selvbruningskrem i mange år, nå har hun utviklet hudeksem. Hun fikk penselin og ble bedre. Men så klarte hun ikke å holde seg borte fra selvbruningskremen og vips, da fikk hun eksemet tilbake......

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg brukte mye selvbruningskrem før, men fikk hudeksem jeg også. Eksemen er borte nå, men de ufattelig stygge pigment flekkene på armen min forsvinner ikke! Vet ikke hvorfor det ble sånn, mulig jeg reagerte på noe annet, men det blusset opp igjen nå i vår. Gjett hva jeg hadde brukt? :roll: Mitt råd: Vær forsiktig og alt med måte!

Skrevet

HJERTLIG TUSEN TAKK FOR SVARENE!!! Jeg får vel kanskje ikke begynne med selvbrunskrem:(

Nok en gang, tusen takk for hjelpen/rådet.

• 6 år senere...
Gjest Raptuza
Skrevet

Har hørt at sjølvbrunar tørkar ut huden, så det bør gjerast med måte.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

Kjekt å få svar etter 6 år...

Nå var det mange gamle tråder her :fnise:

Skrevet

Selvbruningskrem kan ha en uttrøkende effekt på huden, men har ikke merket så mye til dette selv. Så lenge du er flink og smører med nok fuktighetskrem bør det går bra. Har selv brukt det i mange år - både ansikt og kropp. Man trenger jo ikke smøre mer enn 1-2 ganger i uken for å få litt farge/glød, så bruken begrenser seg av seg selv. Kommer selvfølgelig også an på kvaliteten på produktet du velger, og også hvor ømfindtlig hud du selv har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...