Gå til innhold

Bildedelingstjeneste a la Instagram hvor jeg kan være "anonym"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette hører hjemme her, men fant ikke en ordentlig passende kategori. Det jeg lurer på er om noen har tips til en bildedelingstjeneste som likner Instagram, men som IKKE gir ut mitt profilnavn til alle mulige "kontakter"? 

Det er ikke det at jeg deler så "farlige" bilder, men ønsker muligheten til å holde noen sider av meg selv utenfor kolleger, venner, bekjente, samt alle man noensinne har ringt eller sendt e-post til... 

Det er ikke en løsning å ha privat profil, for jeg vil gjerne bruke hashtags og komme i kontakt med andre brukere med like interesser.

Anonymkode: 88e39...b1b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lag deg en ny mailkonto som du knyttet kun opp til Instagram kontoen, og ingen andre steder. 

Anonymkode: c50d9...179

Skrevet

Det fungerte tidligere, men ikke nå lenger. Facebook-kontaktene mine dukker opp med en gang jeg oppretter en ny konto. 

Det rare er at jeg ikke har Facebook installert på mobilen, og heller ikke har gitt Facebook nummeret mitt noengang. Allikevel connecter Instagram meg med Facebook-kontakter... 

Skrevet

Fungerer fint her. Har to kontoer. En som står på samme mail som Facebook, den andre på en annen adresse. Og den sistnevnte får bare beskjeden om å kople til FB for å finne kontakter. 

Anonymkode: c50d9...179

Skrevet (endret)

Har du prøvd Eyeem eller Steller? Det er en mer artistisk instagram. 

Endret av O.G.
Skrevet

Takk for tips, skal sjekkes ut! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...