AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Kjøper inn pynt allerede nå, og setter i gang 1. Des som det stod om livet. Menn driver ikke på sånn. Anonymkode: bc82a...b58
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøper inn pynt allerede nå, og setter i gang 1. Des som det stod om livet. Menn driver ikke på sånn. Anonymkode: bc82a...b58 Jeg vet ikke helt. Tror damer generelt sett pynter og styrer mer enn menn. De bare er sånn. Anonymkode: 5afa9...43d 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Hva er problemet med det? Kjenner foresten et par menn som er like ivrige som damer på å pynte til jul. Noen menn liker faktisk julekosen Anonymkode: 48364...ca1 7
Forundret.. Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Joda, noen gjør det. Min sier at vi selvfølgelig må pynte til jul. Men det er jeg som må få det gjort. 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Samboeren min (mann) insisterer på julepynt og juletre, jeg har aldri hatt det, men ga meg da det tydeligvis er viktig for ham.
lurings Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, Cata skrev: Muligens fordi menn ikke gidder? Nei, hva er poenget med dette styret, liksom? Det er jo helt meningsløst. 1
Gjest making.a.mess Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøper inn pynt allerede nå, og setter i gang 1. Des som det stod om livet. Menn driver ikke på sånn. Anonymkode: bc82a...b58 Ikke? Jeg vet om en mann: huset hans blir nemlig lagt merke til av alle, og også vært i lokalavisen, som faktisk tar ut ferie i desember kun for å pynte til jul. Han har tusenvis av nisser, det er et lysshow uten like, med reinsdyr og slede, snømenn og you name it. Og oppblåsbare effekter også. Julepyntbudskjettet hans er noe en annen kunne kjøpt hytte på fjellet for...
herremann Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) kvinner like pynt, menn liker teknologi og motorer (er lov å generalisere litt) min søster ser ikke forskjell på én 15 år gammel dvd-spiller og film som er kjørt via scart kabel kontra en full hd blu-ray kjørt over HDMI kabel. (Forskjellen er astronomisk) Personlig liker jeg en litt mer minemalistisk stil i leiligheten min. Liker ikke ha dill og dall hengende over alt. edit: denne bekrefter vel litt av det samme som det spørs om i denne tråden. Endret 31. oktober 2017 av herremann
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Mrs.Purdey skrev: Ikke? Jeg vet om en mann: huset hans blir nemlig lagt merke til av alle, og også vært i lokalavisen, som faktisk tar ut ferie i desember kun for å pynte til jul. Han har tusenvis av nisser, det er et lysshow uten like, med reinsdyr og slede, snømenn og you name it. Og oppblåsbare effekter også. Julepyntbudskjettet hans er noe en annen kunne kjøpt hytte på fjellet for... Unntaket som bekrefter regelen. Anonymkode: bc82a...b58 2
Million Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 Hos oss var det motsatt. Der var det mannen som på død og liv skulle rote frem stjerne til vinduene, julepynt, adventsstake og alt det styret der første advent. Og så skulle han helst ha det stående til midten av januar!! DET gikk jeg ikke med på. For min del kunne juletreet vært pælmet ut annen juledag eller senest nyttårsaften. Men vi kom frem til 2-3. januar. Det var det tidligste han ville pakke vekk alt julerotet. Godt jeg er kvitt gubben nå. Nå blir det null julepynting før lille julaften, og da blir det kun noen få glassnisser. Har ikke adventsstake en gang lenger og heller ikke lys-julestjerner til vinduene etc. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 Her er det mannen som vil at det skal storpyntes til jul. Det er bare det at han ikke gidder å pynte, så da er det min jobb. Anonymkode: 183c8...1ba
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 Ifjor fikk mannen min i oppgave å pynte til jul for han mente det kunne da ikke være så mye jobb å få til. La oss bare si at det var null pynt å ta ned i Januar... Huset var hverken vasket ned eller pyntet opp,ikke juletre engang, og barna var kjempeskuffet over at det ikke ble skikkelig jul. Anonymkode: 3754a...1b7 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ifjor fikk mannen min i oppgave å pynte til jul for han mente det kunne da ikke være så mye jobb å få til. La oss bare si at det var null pynt å ta ned i Januar... Huset var hverken vasket ned eller pyntet opp,ikke juletre engang, og barna var kjempeskuffet over at det ikke ble skikkelig jul. Anonymkode: 3754a...1b7 Nettopp, menn forstår ikke poenget med julepynt-hysteriet. Anonymkode: bc82a...b58
Thyra Skrevet 1. november 2017 #15 Skrevet 1. november 2017 Bare damer som styrer med julepynt? Mange familier pynter vel juletreet sammen? Og de fleste ungkarer har vel også julepynt? Men det er forskjell på å pynte til jul og å pynte til jul. Det er kanskje ikke like mange menn som kvinner som gidder rundtvask, stryking av masse juleduker, opphenging av julegardiner, pussing av sølvtøy, baking av syv sorter tørre småkaker som ikke blir oppspist likevel, julepynt over alt i boligen osv. Jeg er kvinne og orker heller ikke dette. I år skal vi ha juletre for første gang på mange år. Men tenker at siden vi skal ha juletre trenger vi ikke så mye annen pynt. Jeg synes det er koselig å pynte til jul, blir også ofte fristet til å kjøpe ny julepynt. Men det blir jul om man ikke setter fram absolutt alt hver gang.
Thyra Skrevet 1. november 2017 #16 Skrevet 1. november 2017 (endret) 7 timer siden, herremann skrev: kvinner like pynt, menn liker teknologi og motorer (er lov å generalisere litt) min søster ser ikke forskjell på én 15 år gammel dvd-spiller og film som er kjørt via scart kabel kontra en full hd blu-ray kjørt over HDMI kabel. (Forskjellen er astronomisk)Personlig liker jeg en litt mer minimalistisk stil i leiligheten min. Liker ikke ha dill og dall hengende over alt. edit: denne bekrefter vel litt av det samme som det spørs om i denne tråden. Det har jeg forståelse for, men det går vel an å pynte litt? Forøvrig er jeg som søsteren din. Dvs, jeg ser nok forskjell, men jeg bryr meg ikke. For meg er det handlingen i filmen som er viktigst, ikke lyd og bildekvalitet. Jeg kunne også ha nøyd meg med å spille musikk-cd på dvd-spilleren uten andre høytalere enn de som er innebygd i TV-en. Endret 1. november 2017 av Thyra Skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #17 Skrevet 1. november 2017 1 minutt siden, Thyra skrev: Det har jeg forståelse for, men det går vel an å pynte litt? Forøvrig er jeg som søsteren din. Dvd, jeg ser nok forskjell, men jeg bryr meg ikke. For meg er det handlingen i filmen som er viktigst, ikke lyd og bildekvalitet. Jeg kunne også ha nøyd meg med å spille musikk-cd på dvd-spilleren uten andre høytalere enn de som er innebygd i TV-en. Det ødelegger jo hele musikkopplevelsen. Anonymkode: bc82a...b58 3
Mr. Kilmister Skrevet 1. november 2017 #18 Skrevet 1. november 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjøper inn pynt allerede nå, og setter i gang 1. Des som det stod om livet. Menn driver ikke på sånn. Anonymkode: bc82a...b58 Nei, vi bryr oss ikke i den grad vet du. Selv er jeg blitt ungkar og har én nisse, holder i haugevis.
Thyra Skrevet 1. november 2017 #19 Skrevet 1. november 2017 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ødelegger jo hele musikkopplevelsen. Anonymkode: bc82a...b58 Folk gledet seg jo over musikk før i tiden også, selv om de ikke hadde flotte stereoanlegg og all verdens høytalere. 1
Bronto Skrevet 1. november 2017 #20 Skrevet 1. november 2017 Overasker meg at ingen har kommentert at det nok er en del menn som er homofile som også pynter til jul
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå