Djungelvrål Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Om det er kult å ha oppheng i bare en ting? Det må nesten de som er slik svare på.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, Mystix skrev: Om det er kult å ha oppheng i bare en ting? Det må nesten de som er slik svare på. Nerder er da ikke bare opphengt i en ting. Anonymkode: 30080...883 1
Olava Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg er ganske nerdete av meg når det kommer til bøker jeg liker veldig godt. Ser på fan art, finner grupper å prate om bøkene med, kobler alt mulig i verden til verdenen i bøkene jeg tenker på der og da.. Har også en spilleliste på spotify dedikert til en bokserie jeg elsker, fordi de sangene får meg til å tenke på fortellingen som jeg liker så godt. Om det er "kult" bryr jeg meg egentlig ikke om. For meg er det jo kult å bli så glad over noe så enkelt som en bok. For andre som ikke liker bøker eller som ikke liker de samme bøkene så kan det virke teit at jeg blir så opphengt i dem. Men jeg leser jo ikke bøker for andres skyld, men for meg selv. At noen er over gjennomsnittet glad i noe er jo bra for dem uansett. Spiller vel ingen rolle for dem om jeg syns det er kult eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå