Gå til innhold

Hva synes dere om disse skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om disse skoene? Til ei dame på ca 30 til fritidsbruk når det blir snø. Typisk sammen med jeans, strikkegenser og jakke osv..

Klarer ikke helt å bestemme meg for om de er litt «barnslige» på en måte. Kanskje spesielt glitteret på hælkappen. Men de er veldig gode og varme da:)

Det er så vanskelig å finne gode og fine vintersko synes jeg!

Anonymkode: e9cb2...e47

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes de var litt jalla med det glitteret. Jeg liker Ecco sine Ukiuk ganske godt, de er enklere og mer moderne

Anonymkode: 24a0a...071

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hadde de vært svarte og uten glitter, så hadde de vært ok.

Skrevet

Til den prisen? Huff nei.

Anonymkode: 5f905...657

Skrevet

De var fine men er ikke så glad i glitter. 

Anonymkode: 9ae82...55a

Skrevet

Helt ok, men liker ikke så lyse sko og hadde valgt noe annet til vinteren. 

• Liker 1
Skrevet

Synes de var stygge. 

Minner om sko som barnehagebarn har. Litt cherrox følelse.

Anonymkode: df3d6...a3b

• Liker 1
Skrevet

Kjerring, også syns jeg sko med hvit såle er stygt.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Synes de var litt jalla med det glitteret. Jeg liker Ecco sine Ukiuk ganske godt, de er enklere og mer moderne

Anonymkode: 24a0a...071

AMEN.

Anonymkode: c73c5...dbf

Skrevet

Jeg har kjøpt kastel Madla til bruk nå utover høst og vinter. Er kjempefornøyd med dem så langt, varme, vanntette og stilige sko :)

Skrevet

Det får være grenser for hvor praktiske skoene til folk skal være da. Prasktisk er ikke så ofte pent. 

Skrevet

Synes de var fine jeg! Ser Ukiuk nevnes over her, synes de ser minst like dassete ut som Uggs... Tror ikke det glitteret er så overveldende at det gjør noe :)

Anonymkode: dc10f...d3e

• Liker 2
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Synes de var fine jeg! Ser Ukiuk nevnes over her, synes de ser minst like dassete ut som Uggs... Tror ikke det glitteret er så overveldende at det gjør noe :)

Anonymkode: dc10f...d3e

De er så fæle!!

Anonymkode: 3fe5b...b04

• Liker 3
Skrevet

Syns de var helt ok, ikke noe for meg personlig

Anonymkode: 9e909...652

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om disse skoene? Til ei dame på ca 30 til fritidsbruk når det blir snø. Typisk sammen med jeans, strikkegenser og jakke osv..

Klarer ikke helt å bestemme meg for om de er litt «barnslige» på en måte. Kanskje spesielt glitteret på hælkappen. Men de er veldig gode og varme da:)

Det er så vanskelig å finne gode og fine vintersko synes jeg!

Er de i skinn?
Du får ekte skinnsko (feks svarte) som kan brukes hele året inkl vinter, på XXL til ca samme pris eller lavere, som holder i mange år om du behandler de godt. Smøres med Beeswax :hjerte:

Anonymkode: 60c37...82d

• Liker 1
Skrevet

De er gode og varme iallefall (drit stygge sko, men varme). 

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er de i skinn?
Du får ekte skinnsko (feks svarte) som kan brukes hele året inkl vinter, på XXL til ca samme pris eller lavere, som holder i mange år om du behandler de godt. Smøres med Beeswax :hjerte:

Jeg betalte ca kr 400,- på salg på xxl i fjor for slike skikkelige sko. De var nedsatt fra ca kr 800, og vi som er nyhetsbrevmottagere fikk de rimeligere :)

• Liker 1
Skrevet

Leverer tilbake disse skoene ser jeg:) Takk for at dere tok dere tid ti å skrive hva dere synes.

Kastel madla høres og ser helt topp ut! Men litt vanskelig å få tak i?

Flere tips, gjerne med link, til fine, gode og allsidige vintersko?

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Leverer tilbake disse skoene ser jeg:) Takk for at dere tok dere tid ti å skrive hva dere synes.

Kastel madla høres og ser helt topp ut! Men litt vanskelig å få tak i?

Flere tips, gjerne med link, til fine, gode og allsidige vintersko?

Denne feks i nubukskinn? https://www.xxl.no/cat-bridgeport-vintersko-dame/p/1126218_1_style

(personlig er jeg ikke glad i nubuk. Jeg vil helst ha glatt skinn da det er enklere å behandle)

Her er flere: https://www.xxl.no/sko/damesko/vintersko-dame/c/140420?q=&sort=price_asc&

Skrevet

Denne (til kr 599,-) hadde jeg valgt om jeg skulle kjøpt vintersko nå https://www.xxl.no/helly-hansen-the-forester-vintersko-dame/p/1073990_2_style

"Behagelig støvel fra Helly Hansen med overdel i fullnarvet, vannavvisende skinn av høy kvalitet.

EVA-mellomsålen gir behagelig støtdemping.

Yttersålen av gummi med Helly Grip er designet for å ikke slippe gjennom vann, og gir samtidig godt feste på underlaget.

The Forester er en solid sko som gir fantastisk komfort, grep og støtdemping på lange høst- og vinterdager.

Spesifikasjoner:
- Overdel: Skinn
- Mellomsåle: EVA
- Yttersåle: Helly Grip såle
- Hælkappe i skinn"
9068255936542_1073990_133865_jpg.jpg

Kjøp Beeswax (til behandling av skinnet slik at de ikke trekker vann) eller tilsvarende hos XXL eller Magasinet https://www.magasinet.no/bees-wax-bivoks-impregnering-til-laerstovler?gclid=EAIaIQobChMI7KyDmvCb1wIVRbYYCh1pWQIrEAQYBSABEgJkffD_BwE

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...