Hattifnatt90 Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Hei. Jeg har brukt opp alle de sensitive testene mine og måtte testet med vanlig Babyplan i stad. Fått opp en ultrasvak strek etter 30 min. Vet den er ugyldig etter 5 min, men aldri fått strek etter utløpstiden på disse testene bortsett fra nå. Aner et bitte lite håp. Hva slags erfaringer har dere med disse?Og kan sere se streken, eller ser jeg syner..
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Det der ser ut som en helt vanlig skyggestrek. Anonymkode: 95532...1b1
Hattifnatt90 Skrevet 31. oktober 2017 Forfatter #3 Skrevet 31. oktober 2017 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det der ser ut som en helt vanlig skyggestrek. Anonymkode: 95532...1b1 Ok. Håper på strek innen tidsfristen i morgen da. Aldri fått slik strek/skyggestrek etter tidsfristen på testene tidligere.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #4 Skrevet 1. november 2017 13 timer siden, Hattifnatt90 skrev: Hei. Jeg har brukt opp alle de sensitive testene mine og måtte testet med vanlig Babyplan i stad. Fått opp en ultrasvak strek etter 30 min. Vet den er ugyldig etter 5 min, men aldri fått strek etter utløpstiden på disse testene bortsett fra nå. Aner et bitte lite håp. Hva slags erfaringer har dere med disse?Og kan sere se streken, eller ser jeg syner.. Jeg har testet ned de testene i 2 år og ALDRI fått strek etter tidsfristen. Jeg tror den bli sterkere og sterkere jeg og at denne er positiv 😊 Synes også streken ser litt ross ut 👍🏻 testet noe mer da? Anonymkode: 2e0bd...913 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Brukt disse på mine graviditeter. Fått strek med en gang og strek etter ca 30 min og likevel vært gravid. Aldri fått strek uten å være gravid. Ta en digital om et par dager så skal du se :-) lykke til :-) Anonymkode: 3fbf5...473 2
Hattifnatt90 Skrevet 1. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 1. november 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har testet ned de testene i 2 år og ALDRI fått strek etter tidsfristen. Jeg tror den bli sterkere og sterkere jeg og at denne er positiv 😊 Synes også streken ser litt ross ut 👍🏻 testet noe mer da? Anonymkode: 2e0bd...913 Jeg testet i dag til morgenen og den var negativ. Tom for tester og venter på tester i posten. Kjøpt de som er mest sensitive av Babyplan denne gangen. Håper på positiv denne uken! Forventet mens ut i fra syklusene de 3 forrige mnd. skulle vært nå på mandag. Håper på sen produksjon av hcg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå