AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har truffet en gutt nå i nesten en måned og vi har truffet hverandre 2-3 ganger i uka. Vi har ikke kysset eller hatt sex enda, noe som nok er litt fordi vi begge er litt sjenerte og jeg føler at det er først de siste datene vi har hatt hvor iallefall jeg har klart å være meg selv 100% og slappet av rundt han. Jeg synes han er en kjempe ålreit fyr og når jeg er med han så føler jeg meg betatt av han, men dagen etter er som oftest den følelsen borte. Med andre ord så liker jeg han godt, og vil gjerne møte han igjen men jeg føler meg kun betatt når vi er sammen. Jeg skjønner at det kan høres overfladisk ut og at jeg kun liker utseende hans, men han er ikke sånn kjempekjekk, men litt kjekk er han da. Men når vi er sammen merker jeg at jeg liker han veldig godt som person og at han er såkalt "forholdsmateriale", men når vi chatter og tekster utenfor dates er det liksom bare helt vanlig for meg. Selv om jeg noen ganger tenker på han. Dette ble litt rotete føler jeg, men som tittelen sier føler jeg meg skikkelig betatt av han når vi møtes, men den følelsen forsvinner dagen etter og kommer ikke tilbake igjen før vi møtes. Er dette normalt? Bør jeg bare gi det mer tid? Anonymkode: dea07...c01
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Nei, ikke normalt for meg. Er jeg betatt så er jeg betatt mer eller mindre hele tiden..:-( Anonymkode: a4cac...d07
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg er betatt hele tiden jeg også. Selvom man ikke bestandig ser det like tydelig er tankene mine ganske opptatt av personen uansett om man er sammen eller ikke Anonymkode: 57518...972
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg hadde det på samme måte med kjæresten min. Jeg er generelt ikke en impulsiv person og jeg tenkte en del på om jeg skulle ta ting videre med han når vi ikke møttes, men da vi møttes var jeg veldig gira på å ta ting videre. For meg gikk dette over etter et par uker og jeg ble overbevist da vi kysset om at det jeg følte var ekte. Anonymkode: 5cd60...a4e
Perle Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Du er ikke forelska eller «betatt». Du er bare uerfaren, sjenert og vil ha en kjæreste. Fordi dere har har hatt det trivelig og koselig sammen betyr ikke det at dette er mannen i ditt liv! At to voksne, som liksom «dater» og treffes tre ganger i uka i en måned IKKE tar det videre høres merkelig ut. Bli nå bare ikke sammen med en fyr du ikke begjærer eller ikke engang synes er kjekk, bare fordi han er snill og du er ensom. Det ender bare i et nytt innlegg her inne om fem år; At du ikke orker å ha sex, mannen er sur, men at du ikke vil skille deg, da du ikke tør riskikere 50/50 ved en barnefordeling. Endret 31. oktober 2017 av Perle 1
Gjest puttee Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Nei det høres ikke normalt ut. Sånn er det ikke når jeg er betatt eller forelsket i noen i allefall, da tenker jeg på han hele tiden ca. Høres ikke ut som dette er mannen med stor M for deg, selv om han er forholds-materiale, litt kjekk og ålreit å henge med. Det er det mange som er. Bare vent til du møter den personen du bare MÅ kysse og ta på, som du vil være sammen med hele tiden og som opptar tankene dine 90% av dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå