Gå til innhold

Botox mot kalkunhals? Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kun i 20-årene og normalvektig. Likevel har jeg slitt med "kalkunhals" hele mitt liv. 
Finner ikke så mye informasjon angående dette, så lurer kanskje på om flere her inne har erfaringer.

Er det mulig å behandle dette problemet ved hjelp av botox, eller er fettsuging eneste alternativ? 

Vær så snill, ingen dømmende eller irrelevante kommentarer..
Dette er mitt største og eneste kompleks utseendemessig, er ellers blid og fornøyd med meg selv! :laugh:

Anonymkode: 0b94f...89b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kalkunhals? Seriøst? Det må vel finnes grenser for hvilke negative karakteristikker man skal bruke om helt naturlige deler av kroppen. 

Når det gjelder spørsmålet ditt, så har jeg fått med meg at såkalt "coolsculpting" kan hjelpe, altså at man fryser bort fettet der. Tror ikke botox hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minute ago, 365vinter said:

Kalkunhals? Seriøst? Det må vel finnes grenser for hvilke negative karakteristikker man skal bruke om helt naturlige deler av kroppen. 

En mann jeg kjente da jeg var tjue sa til meg at jeg så ut som en kalkun i profil. Det finnes mennesker der ute som sier slike ting.

Anonymkode: bc8d4...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro at botox har motsatt effekt... det vil jo ikke hjelpe å lamme musklene, da vil de jo henge enda mer.. 

Anonymkode: 07ea7...462

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, 365vinter skrev:

Når det gjelder spørsmålet ditt, så har jeg fått med meg at såkalt "coolsculpting" kan hjelpe, altså at man fryser bort fettet der. Tror ikke botox hjelper.

Det er som hun nede sa, at jeg har fått den kommentaren før. Vet ikke hva det medisinske ordet kalles. Hvorfor tror du ikke at botox kan hjelpe?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

En mann jeg kjente da jeg var tjue sa til meg at jeg så ut som en kalkun i profil. Det finnes mennesker der ute som sier slike ting.

Anonymkode: bc8d4...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har kommet en ny injeksjonsbehandlng på markedet. Den er kun til reduksjon av dobbelthake eller fettansamling under haken. Jeg vet ikke mer enn jeg har lest her:

http://www.kk.no/helse/na-finnes-det-en-sproyte-mot-dobbelthaken-68621134

Anonymkode: ab5f4...2f5

Skal google litt rundt dette. takk du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Belkyra må ha opp til 6 behandlinger, 3 er vanligst standard. Det blir dermed dyrere enn fettsuging da belkyra koster 7000 pr gang og fettsuging koster 14000

Anonymkode: d8323...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror neppe botox fungerer. Botox er nervegift som lammer musklaturen og derfor fungerer på rynker. Har du overflødig hud på halsen eller mye fett må du enten ta et «løft» eller fettsuge. Noen har dårlig annsiktsstruktur og og kjeveparti, og da hjelper det ikke stort uansett. 

https://www.google.no/search?q=turkey+neck+before+and+after&client=safari&hl=sv-no&prmd=ivsn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi1xK7ti5zXAhVESZoKHUUlB4cQ_AUIEigB&biw=414&bih=696

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...