AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Er ikke alltid enkelt. Der jeg bor er det stadig utskifting av ansatte, og det er mennesker med vidt forskjellige bakgrunner som jobber. Noen ganger synes jeg det er direkte slitsomt med så mange forskjellige mennesker som jobber. Ja, de er hyggelige. Men jeg Klarer ikke alltid stole på de, likevel. Og ofte er det de som er på opplæring som blir sendt ned. Anonymkode: 4254c...853
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Ja, stakkars deg som bor i Norge og blir tatt vare på. Buhu. Anonymkode: e8c96...c78 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, stakkars deg som bor i Norge og blir tatt vare på. Buhu. Anonymkode: e8c96...c78 Og å bli tatt vare på er helt greit. Det er systemet jeg snakker om. Hvis du tror alle har det fint og flott i verdens rikeste land, så bør du kanskje reise litt rundt å se selv din gjøk. Du må jo Tydeligvis ha det forferdelig lett selv som tror at alle har det så enkelt😛. Forøvrig er ikke dette innlegget postet for at dumme nettroll skal få bre om seg. Dem får finne på noe bedre enn å sutre som de selv gjør(akkurat som du gjør). Anonymkode: 4254c...853 5
Gjest Jegskulleønskeat Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er ikke alltid enkelt. Der jeg bor er det stadig utskifting av ansatte, og det er mennesker med vidt forskjellige bakgrunner som jobber. Noen ganger synes jeg det er direkte slitsomt med så mange forskjellige mennesker som jobber. Ja, de er hyggelige. Men jeg Klarer ikke alltid stole på de, likevel. Og ofte er det de som er på opplæring som blir sendt ned. Anonymkode: 4254c...853 Det forstår jeg godt. Det kan føles utrygt å måtte forholde seg til mange forskjellige mennesker. Det er også vanskelig å opparbeide tillit når det er så hyppige utskiftninger. Synes du skal ta det opp for å høre om det er mulig å gjøre noe med det.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 9 minutes ago, AnonymBruker said: Og å bli tatt vare på er helt greit. Det er systemet jeg snakker om. Hvis du tror alle har det fint og flott i verdens rikeste land, så bør du kanskje reise litt rundt å se selv din gjøk. Du må jo Tydeligvis ha det forferdelig lett selv som tror at alle har det så enkelt😛. Nei, jeg skulle gjerne bodd i omsorgsbolig. Det hadde vært deilig. Anonymkode: e8c96...c78 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Og forøvrig er det feigt å gjemme seg bak anonymitet for å skittkaste. Dette hadde du vel aldri sagt ansikt til ansikt, da er det i alle fall ikke tøft å gjøre på nett Anonymkode: 4254c...853
minister-mio Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, stakkars deg som bor i Norge og blir tatt vare på. Buhu. Anonymkode: e8c96...c78 For en kjip ting å skrive. 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, jeg skulle gjerne bodd i omsorgsbolig. Det hadde vært deilig. Anonymkode: e8c96...c78 Prøv det i ca ett år og fortell meg hvordan det oppleves, da. Før du påstår at jeg sutrer. Anonymkode: 4254c...853
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 Du får flytte ut da. Eller holde deg på rommet. Anonymkode: 5f217...44f
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #10 Skrevet 1. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du får flytte ut da. Eller holde deg på rommet. Anonymkode: 5f217...44f Nei, 'smarten'. Tråden er ikke opprettet for at du skal skrive dumme svar, heller😛 Anonymkode: 4254c...853
Perle Skrevet 1. november 2017 #11 Skrevet 1. november 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøv det i ca ett år og fortell meg hvordan det oppleves, da. Før du påstår at jeg sutrer. Anonymkode: 4254c...853 Hvorfor bor du i omsorgsbolig?
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #12 Skrevet 1. november 2017 16 minutter siden, Perle skrev: Hvorfor bor du i omsorgsbolig? Privat. Jeg ville bare få ut litt tanker Anonymkode: 4254c...853
Perle Skrevet 1. november 2017 #13 Skrevet 1. november 2017 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Privat. Jeg ville bare få ut litt tanker Anonymkode: 4254c...853 Jeg er venn med med to multihandikappede. De behøver hjelp til noe så banalt som å klø seg selv. De bor begge hjemme, med personlig brukerstyrt assistanse og/eller famile med omsorgslønn. De er også i arbeid De eneste jeg kjenner, hvis bor i omsorgsbolig er har en psykisk utviklingshemming. Enten medfødt eller etter en ulykke/skade. Det var derfor jeg spurte. Du virker mentalt kapabel, og synes det hele virket oppkonstruert. Endret 1. november 2017 av Perle
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #14 Skrevet 1. november 2017 4 timer siden, Perle skrev: Jeg er venn med med to multihandikappede. De behøver hjelp til noe så banalt som å klø seg selv. De bor begge hjemme, med personlig brukerstyrt assistanse og/eller famile med omsorgslønn. De er også i arbeid De eneste jeg kjenner, hvis bor i omsorgsbolig er har en psykisk utviklingshemming. Enten medfødt eller etter en ulykke/skade. Det var derfor jeg spurte. Du virker mentalt kapabel, og synes det hele virket oppkonstruert. Oppkonstruert? Fordi DU ikke kjenner noen som bor i omsorgsbolig uten å være psykisk utviklingshemmet så er det ingen som gjør det? Merkelig tankegang. Til opplysning så finnes det enormt mange grunner til å bo i omsorgsbolig, både fysiske og psykiske. Anonymkode: 4837a...40c 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå