AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg har vunnet et gavekort på gratis tannlege (all behandling) og er kjempe glad for det siden jeg er student og ikke har så mye å rutte med. Tannlegen er 1 time og 20 min unna der jeg bor (95km). Lønner det seg å dra dit for tannlege sjekk med tanke på diesel utgifter, slitasje på bil osv? Det går ikke så mye buss/tog dit så må evt bli bil Anonymkode: 0dba4...081
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Sist jeg var på sjekk kostet det rundt 1100,- Så får du regne på hva din fritid er verdt for deg. Anonymkode: 1ac06...f33
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Gavekortet er ikke bare en sjekk, men behandlingen som eventuelt skulle være nødvendig også... Det er verdt det. Anonymkode: 16ad3...89b
ajarRun Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Du kan regne rundt 3.8 til 4.2 kroner per kilometer. Så da lønner det seg.
prt90 Skrevet 1. november 2017 #5 Skrevet 1. november 2017 Vunnet? Skeptisk! Tannsjekk er jo nesten gratis mange steder der det er mye konkurranse mellom tannlegene. De bruker det for å få inn nye kunder, og benytter anledningen til å selge deg dyre behandlinger.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #6 Skrevet 1. november 2017 2 minutter siden, prt90 skrev: Vunnet? Skeptisk! Tannsjekk er jo nesten gratis mange steder der det er mye konkurranse mellom tannlegene. De bruker det for å få inn nye kunder, og benytter anledningen til å selge deg dyre behandlinger. Hvor i alle dager får du tannsjekk nesten gratis? Ts skriver også at det er på behandling, ikke bare sjekk. Anonymkode: c39ef...5d8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå