Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på jakt etter en olabukse med skikkelig bootcut. Har prøvd nesten alle buksene de har på bikbok, men de blir for rette til meg.

:-( For tre år siden var det bare sånne bukser og nå finner jeg ingen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lilith zu Hilfe: :-)

Har du prøvd Lee Leola og Desoto? Eventuelt Levi's 529? Fornarina Attitude har også bootcut. Eller Denimbirds (husker ikke akkurat modellen, tror den heter noe ala Birds bootcut)

Ellers forsvinner modeller med bootcut mer og mer, ser jeg...

Skrevet
Lilith zu Hilfe: :-)  

Har du prøvd Lee Leola og Desoto? Eventuelt Levi's 529? Fornarina Attitude har også bootcut. Eller Denimbirds (husker ikke akkurat modellen, tror den heter noe ala Birds bootcut)

Ellers forsvinner modeller med bootcut mer og mer, ser jeg...

Har prøvd alle de untatt fuglenbuksa :ler: har jeg ikke hørt om

og levisen. De har for lite bootcut for meg. Har veldig brede hofter så jeg ser ut som en pære i kroppen i de buksene som kommer nå. :oops: lurer på hva jeg skal gjøre de neste årene :o får bare kjøpe dressbukser jeg.

Skrevet

Og fuglebuksa er garantert ikke bootcut nok for deg, den er vel ca lik Fornarina Flirt, som egentlig er minimalt bootcut.

Skrevet
Og fuglebuksa er garantert ikke bootcut nok for deg, den er vel ca lik Fornarina Flirt, som egentlig er minimalt bootcut.

ok, for Fonarina gikk virkelig ikke.. de beste av de verste var lee buksene..

må vel bare belage meg på å gi opp. Skal stikke å prøve den levisbuksa en dag jeg. :)

Skrevet

Hmm, hva med Diesel i modellen Rame? slik ser den ut.

Hvis du ikke er spesielt liten (dvs hvis du bruker 30" eller større), kan du jo teste om en av guttemodellen til Nudie kan passe? De har en som heter Bootcut Glenn (eller noe slikt). Men muligens er fasongen feil ellers.

Skrevet

Er ikke veldig liten nei, så det kan jeg kanskje gjøre :)

du skulle jobbet for Carlings du, hadde sikkert blitt deres beste selger på kort tid :ler:

Skrevet

Kanskje det jeg skal gjøre når jeg ikke får relevant jobb senere? :roll: Jeg er i hvertfall uhelbredelig jeansoman, til det punktet der selgerne kommer for å tipse meg om noen jeans som ville passet til meg...(bra jeg ikke er like gira på andre klær, da=>økonomisk ruin)

Hvis du ikke er like nøye på merke, mener jeg å ha sett noen bootcut jeans i den nye Josefsson-katalogen? www.josefssons.no (i hvertfall billige, så det skader mindre å prøve).

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg har en Diesel Rame, og den er ikke så verst bootcut... Den er min favorittbukse for tiden. Mer bootcut enn Fornarina ihvertfall, og jeg liker den veldig mye mer enn Lee Leola (elendig kvalitet bla.).

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du sett på H&M, så noen der igår, med mye bootcut.

Skrevet

De stretchjeansene de har på HM.com har ganske mye bootcut, i hvert fall, så hvis de som er i butikken er like, kan det vel være verdt et forsøk?

Gjest Catwoman
Skrevet

hva er bootcut? :oops: alltid lurt på.

Skrevet
hva er bootcut?  :oops: alltid lurt på.

Det er en bukse som går litt ut fra knærne, slik at den går utenpå skoene. Litt smalere enn sleng.

Skrevet

har samme problem som deg arwen når det gjelder å finne bukser med bootcut... Jeg havna tilslutt opp med en miss sixty bukse, men de har jo veldig små størrelser da :-?

Lykke til i jakten på den perfekte buksa ihvertfall!!!!!! Det skal ikke være lett :veldigsur:

Gjest *Lykkelig*
Skrevet

Er det stretch i disse buksene? Jeg HATER stretch, kan IKKE bruke stretch! Men det er jo stretch i alt, sniker seg inn. Nesten umulig å finne ut om ei bukse har stretch før du prøver den, og da er det av i en fei!

Noen som vet om noen kule jeans UTEN stretch? :):wink:

Skrevet

Vero Moda har faktisk fått inn en olabukse som er bra, det er bootcut på den og lav i livet, men jeg har også brede hofter og den sitter supert på meg...

husker ikke hva den heter igjen da.. merket er only, men typen husker jeg ikke. men de har ikke så mange forskjellige der?

det er litt strech i den, men den er grov i stoffet og ser bra ut.

Skrevet
Vero Moda har faktisk fått inn en olabukse som er bra, det er bootcut på den og lav i livet, men jeg har også brede hofter og den sitter supert på meg...

husker ikke hva den heter igjen da.. merket er only, men typen husker jeg ikke. men de har ikke så mange forskjellige der?

det er litt strech i den, men den er grov i stoffet og ser bra ut.

Vi fikk akkurat inn en bukse som heter Crew jeans i vask nr 501. Den har sjenerøs bootcut.

Skrevet

Vi fikk akkurat inn en bukse som heter Crew jeans i vask nr 501. Den har sjenerøs bootcut.

Skal kjøpe den med en gang etter neste lønn hvis den sitter bra, Kanskje jeg til og med må ha to siden det kan være lenge til neste gang jeg ser en bootcut bukse. HAr den kommet i flere farger?

Skrevet

Skal kjøpe den med en gang etter neste lønn hvis den sitter bra, Kanskje jeg til og med må ha to siden det kan være lenge til neste gang jeg ser en bootcut bukse. HAr den kommet i flere farger?

Jeg har den i 3 forskjellige vasker, men bootcuten er ikke like stor på alle. :veldigsur: Man må prøve seg frem, gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...