Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jobbet i politiet i litt over et år, jeg ble forbannet på en person å truet en person og har blitt anmeldt, hva kan skje? 

Anonymkode: 2cb91...63d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs vel hva du har blitt anmeldt for..

Anonymkode: 6d208...921

• Liker 1
Skrevet

Dersom du har jobbet i politiet veit du vel å hva slags straffer man kan få for ting. 

Anonymkode: 52bbf...c7a

• Liker 11
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jobbet i politiet i litt over et år, jeg ble forbannet på en person å truet en person og har blitt anmeldt, hva kan skje? 

Å det vet ikke du? Ta deg en bolle

Anonymkode: 1bbae...1a3

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du jobbet i politiet så vet du godt hva som kan skje. 

Anonymkode: e9a1a...cf3

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, yeans skrev:

Skjedde dette mens du var på jobb?

Nei

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har blitt anmeldt for å blitt forbannet? Noe mer må du vel ha gjort? Har blitt forbannet flere ganger bare i dag jeg, men ingen kan anmelde meg for å bli sint inni meg...evt saklig argumentere for hva som gjør meg forbannet.

Anonymkode: 39cf7...23f

Skrevet
3 minutes ago, AnonymBruker said:

Nei

Da får du vel det som er vanlig for hvermansen? 

Gjest Axl Rose
Skrevet

Hadde du jobbet i politiet så hadde du visst bedre tulling

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har blitt anmeldt for å blitt forbannet? Noe mer må du vel ha gjort? Har blitt forbannet flere ganger bare i dag jeg, men ingen kan anmelde meg for å bli sint inni meg...evt saklig argumentere for hva som gjør meg forbannet.

TS har vel blitt anmeldt for trusler, tenker jeg? 

Jeg klarer ærlig talt ikke tro på at noen som jobber i politiet kommer på KG for å spørre hva som vil skje videre i denne situasjonen. Men det er jo kjent at vi har enkelte her som har en noe merkelig holdning til politiet, og gjerne vil sette dem i et dårlig lys. (Jada, dette blir sikkert slettet som spekulasjoner.)

Anonymkode: c9aa5...4b3

• Liker 4
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan bli anmeldt dersom du truer folk. Og det er vel det som ligger til grunn for anmeldelsen i denne situasjonen. Men klarer ikke helt å tro på dette.

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om du er politi og du ikke vet hva trusler kan medføre av konsekvenser så kan du jo forhøre deg med kolleger eller søke på lovdata.no. Med den lille informasjonen du har formidlet kan ingen på KG gi deg et korrekt svar. 

Kontekst, alvorlighetsgrad, trusselbilde og andre variabler vil ha en innvirkning på straffenivået.

• Liker 2
Skrevet

Truet med hva? Litt forskjell på: "Jeg skal drepe deg på lørdag!" og "Hvis du ikke holder kjeft, slår jeg til deg" 

Anonymkode: 4a0bf...453

Skrevet

Kan hende det blir henlagt om det er ord mot ord og ingen vitner f.eks og du nekter, men det vil du vel ikke du er politi og opptatt av at kriminelle blir tatt sant, så da (an)melder du deg selv og bekrefter de faktiske forhold, og tar din straff, sant

Anonymkode: 3e2ca...f4b

• Liker 1
Skrevet

Hvis ikke dette er trolling, så er det jo mer graverende hvis du faktisk jobber som politibetjent (jada, sivilt ansatte i politiet bør jo også vite dette, men det kan slås ekstra hardt ned på at en lovens håndhever tyr til trusler). Dette fordi aktoratet - sagt på en folkelig måte - kommer til å forsøker å rævkjøre deg med argumentasjon som går ut på at politiet bør vite bedre, enkelt forklart. Avhengig av hva som ble sagt eller gjort i forhold til situasjonen, så er det en også viss sannsynlighet for at man mister jobben (som betjent). 

Anonymkode: 0d107...484

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det ikke finnes bevis så blir det ord mot ord og saken henlegges.

Internt på jobb kan ingen beskylde deg for noe som ikke kan bevises. Alle står jo fritt til å anmelde enhver for det meste. 

Hvis du innrømmer skyld så vet du vel at det er annerledes enn å bestride skyld.

Anonymkode: e4255...51c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...