Snuppa Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Det vet jeg forsåvidt at det er, etter å ha smuglest en del diskusjoner........ Jeg føler meg for tiden litt utenfor når det gjelder motebildet. Etter å ha måttet ta til takke med mammaklær et halvt års tid med påfølgende hjemmetilværelse med en baby i et år, så har jeg liksom falt litt av lasset. DER kommer dere inn i bildet! Jeg har jo skjønt at jeans er det store i alle mulige varianter om dagen, men har litt problemer med å finne frem i jungelen. Liker å kle meg litt fint på jobb, og vil derfor gjerne ha jeans på jobben som ser litt all righte ut og som fint kan kombineres med blazere. I tillegg vil jeg gjerne også ha noen stilige til festbruk. Jeg er langbent og helt normal bygget, bruker stort sett str 32/34 (noen ganger 33, men kommer jo an på snittet). Tar gjerne i mot masse tips til merker, modeller, farger, hva stasen koster og hvor det kan kjøpes! Må legge til at jeg er 31 år, hvis det skulle ha noe betydning........
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Sjekk ut jeansene fra Lee; modellene Leola eller Desoto kan muligens passe deg. Leola er litt lavere på livet, men litt lengre bak, mens Desoto er litt høyere på livet. Begge er bootcut. Levi's 529 passer også inn i beskrivelsen din. Både Lee og Levi's fås i ulike lengder. Prisen ligger rundt 8-900, og hvis du finner en Carlingsbutikk, får du begge merker der.
Snuppa Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #3 Skrevet 25. januar 2005 Tusen takk for superraskt svar :-) Carlings here I come! Høres ut som gode forslag som jeg definitivt skal sjekke ut nærmere. Var helt allergisk mot lave liv før jeg fikk barn, men har litt følelsen at jeg har fått litt angst for å bli voksen :oops: , for nå eeeelsker jeg sånne bukser! Tar gjerne imot enda flere forslag...........
Scheherazade Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Siden du har lange bein og liker lave i livet, anbefales Fornarina Attitude. Spesielt den i mørk dongeri burde egne seg som jobbukse. Har litt vidde nederst, men er ganske lav i livet.
Champagne Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Jeg har samme størrelse som deg, og Lee Leola er veldig fin på meg. Fornarnia buksene er ikke passe til meg i det hele tatt, får ikke str 32 på meg og jeg tror ikke de kommer i noe større heller.
myagi Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Only satser STORT på jeans denne våren, og de kommer fra 299,- opptil 899,- Den modellen som koster 899,- har ikke kommet enda, men den er ventet hjem i februar /mars. Æ glær mæ.
Snuppa Skrevet 27. januar 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. januar 2005 Myagi, hvordan er snittet på buksene fra Only? Noen modeller du vil anbefale?
silja Skrevet 27. januar 2005 #9 Skrevet 27. januar 2005 skjønner ikke helt det dere sier om at desato er litt høy i livet - for den er superlav på meg! kan ikke da skjønne hvordan andre LAVE bukser er jeg da.... vet jeg har litt høye hofter, men føler buksa henger skikkelig på fua, nødt til å ha belte eller lang genser ellers synes "sprekken" = mindre pent synes jeg. og jeg liker ikke høye bukser altså heller....
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 27. januar 2005 #10 Skrevet 27. januar 2005 skjønner ikke helt det dere sier om at desato er litt høy i livet - for den er superlav på meg! .... :o jøss... synes den er desoto er høy i livet jeg.
Gjest Lilleulv i.i. Skrevet 27. januar 2005 #11 Skrevet 27. januar 2005 skjønner ikke helt det dere sier om at desato er litt høy i livet - for den er superlav på meg! .... :o jøss... synes den er desoto er høy i livet jeg.
Champagne Skrevet 27. januar 2005 #12 Skrevet 27. januar 2005 Den er vel ikke høy på livet, men høyere enn de fleste andre modellene nå om dagen. Leola er lavere på livet, men det er noe man venner seg til. Jeg hatet det til å begynne med, men nå er det ok
myagi Skrevet 27. januar 2005 #13 Skrevet 27. januar 2005 Myagi' date=' hvordan er snittet på buksene fra Only? Noen modeller du vil anbefale?[/quote'] De fleste er lave i livet og med stretch. Noen er rette i bena, noen har bootcut. Mine favoritter for tiden er Crew str. jeans 501 og auto low 534. De er begge litt lave og med bootcut, slitte i vasken og superbehagelige å ha på. Begge må kjøpes så trange at det er pinlig å gå med de de første timene. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå