Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk at tarot baserer seg på fullstendig personlig ansvar, still spørsmål deretter. :-)

Anonymkode: b5237...bee

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spå gjerne meg!:lillesky2:

Generelt om tiden fremover! Tusen takk!:ninuskapus:

Anonymkode: 04388...0f6

Skrevet

Jeg har et spørsmål. Jeg begynner i ny jobb denne uken, vil jeg få den til?

Anonymkode: 0cae8...d93

Skrevet

Vil 2018 bli et begivenhetsrikt år for meg?:)

Anonymkode: 8faf5...92c

Skrevet

VIl jeg få jobben jeg kjemper så hardt om for tiden?

Anonymkode: 3b0e4...9a3

Skrevet

vil 2018 bli et bra år, kun mentalt sett? tusen takk :) 

Anonymkode: 13d37...015

Skrevet

telte feil beklager, så trenger ikke å bli spådd :) 

Anonymkode: 13d37...015

Gjest making.a.mess
Skrevet

Jeg ønsker sgjerne svar om fremtiden. Særlig vedrørende noen naboer vi er i slekt med. Og økonomisk fremtid. Bør jeg bekymre meg? 

Skrevet

Når vil jeg bli gravid? 

Anonymkode: 293a0...adb

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husk at tarot baserer seg på fullstendig personlig ansvar, still spørsmål deretter. :-)

Ser du spør etter 3 personer, men jeg håper du kunne tatt deg tid til noen flere :hjerte: Jeg lurer på hvordan fremtiden blir med tanke på jobb og sånn ellers, ut året og neste år :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spå gjerne meg!:lillesky2:

Generelt om tiden fremover! Tusen takk!:ninuskapus:

Anonymkode: 04388...0f6

Det ser ut som om du har det fint, og vil fortsette med det. Det er likevel et veiskille i november, et skifte. Sånn som jeg ser det, er det snakk om noe personlig, din måte å være på, din relasjon til deg selv, og/eller i forbindelse med relasjon til familie. det er noe mellommenneskelig fra fortiden som kommer opp, enten tidligere venn(kjæreste, kan også være et tema fra barndommen. Det handler om en ny måte å være på for deg, å tørre å uttrykke mer av hva du faktisk mener og hvordan du opplevde det som var, rett og slett å tørre å være mer åpen og ekte generelt. Det er litt nervøsitet forbundet med det, du er redd for om andre vil bli såret eller fornermet, eller om du selv vil bli skuffet over andre, likevel vil du mest sannsynlig oppleve det som befriende. Endringen skjer som et resultat av at du er tryggere på deg selv, og det vil gagne deg å handle mer i retning av dinne sanne ønsker å tanker selv om det kan være skummelt.

Skrevet

Jeg er litt for seint ute,men håper du kan hjelpe med det jeg lurer på: kjærligheten(har vært single for lenge),skjer det noe snart?? Hva med sinnet mitt??MEG det er noe 'feil' med ??? TAKK :hjerte:

Gjest Linneah2013
Skrevet

Hva vil nærmeste fremtid bringe meg?

Skrevet

Jeg har et spørsmål. Jeg begynner i ny jobb denne uken, vil jeg få den til?

Anonymkode: 0cae8...d93

Jeg tillot meg å omforme spørsmålet ditt litt. Du får til det du handler på. ;-)

Det ser ut til at denne jobben er en stor mulighet for deg, som virkelig kan tilby både vekst og nye muligheter, og kanskje kreve at du må "rise to the challenge" hva nå enn det heter på norsk. Det ser veldig lovende ut så lenge du legger inn nedvendig innsats. Å finne den riktige balansen mellom å være engasjert og selvdrevet, samtidig lyttende og våken for andre, og diplomatisk og profesjonell i måten du kommuniserer på. Dette er også noe langsiktig, du har tid, se det lange perspektivet og bygg stein for stein. Det ser veldig bra ut, for meg gir det inntrykk av at du har fått drømmejobben og nesten ikke helt tør tro på det selv enda. Du er god nok! Ett steg om gangen, still opp med hele deg, dette blir bra.

Skrevet

Er følelsene gjensidig? Kommer vi til å treffes? 

Anonymkode: 9cb86...ca3

Skrevet

Vil 2018 bli et begivenhetsrikt år for meg?:)

Anonymkode: 8faf5...92c

Vanskelig med så vide og uspesifikke spørsmål, vi får se hva som kommer opp. :-)

Første del vinter/vår ser harmonisk ut, det dreier seg om familie og kjærlighet, det ser ut til å være en rolig og behagelig tid med de du er glad i. I løpet av sommeren kommer det noe mer dramatisk, det ser ut til å være en personkonflikt, muligens om penger/eiendom eller noe materielt av stor verdi som fører til uenighet. Det vil komme en løsning i løpet av høsten/siste del av året, du vil nok ha perioder hvor det oppleves ganske så tøft og vanskelig, men det ser ut til å normalisere seg og ting vil falle til ro innen utgangen av 2018. Du vil komme deg gjennom det, lære og stå sterkere etterpå, ved utgangen av året er du bedre stilt enn da året begynte.

Skrevet

Rekker ikke flere i kveld, skal prøve å komme tilbake med ny runde snart. Dere som fikk lesning, veldig fint både for meg og de andre i tråden om dere kommer med tilbakemelding, jeg gjør dette for å øve også på andre og ikke bare på meg selv. Så kjempenyttig å vite om det resonnerer eller ikke, på forhånd takk! <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...