Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nysgjerrig på hva som gjør at nettopp du respekterer et annet menneske. Hvilke trekk og egenskaper gjør at andre opparbeider seg respekt hos deg?
Alle svar er velkomne, spesielt de som er litt konkrete. Som f.eks. "jeg får respekt av de som baker egne brød" osv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, Katrineh92 skrev:

Jeg er nysgjerrig på hva som gjør at nettopp du respekterer et annet menneske. Hvilke trekk og egenskaper gjør at andre opparbeider seg respekt hos deg?
Alle svar er velkomne, spesielt de som er litt konkrete. Som f.eks. "jeg får respekt av de som baker egne brød" osv. 

Jeg respekterer folk som ikke dømmer andre mennesker. Respekterer folk som handler i samstemmelse med det de sier og mener. Respekterer folk som viser ydmykhet.

Jeg kan mislike et menneske, men likevel respektere det dersom det har de tre egenskapene jeg nettopp nevnte. 

Skrevet

Enig med Eun over her. I tillegg er egenskaper som selvinnsikt og samfunnsbevissthet egenskaper som gjør at jeg får respekt for mennesker.

Skrevet

Jeg respekterer alle unntatt homofober, rasister, generelt frekke mennesker og pedofile 🙄

Anonymkode: 5a9e8...e72

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...