Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det akseptert å klaske folk på rumpa? Nei. 

La oss si at dere går forbi en person og gjennom en hel kveld så slår du til personen på rumpa. Er det greit? Det er jo ikke det. 

Flere ble slått og klasket på rumpa av en fyr igjennom en hel kveld. Flere klagde på at personen holdt på sånn også. Men han skjerpet seg aldri. Hun ene stiller seg til slutt opp og roper: SKJERP DEG! 

Men han skjerpet seg ikke. Så han dro heldigvis til slutt da en eller annen søster kom og hentet han og hun beklagde oppførselen hans. Han selv beklagde ingenting. Han er trolig helt blåst oppi hodet. 

Har du opplevd det og hva gjorde dere i mot personen? 

Anonymkode: cfe1c...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet svaret selv.

Anonymkode: cefe9...5dd

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vet svaret selv.

Anonymkode: cefe9...5dd

Jeg syns ikke det er greit og de fleste ville nok ikke syntes det hadde vært greit men hva gjør folk hvis noen gjør det spurte jeg bare om? :-)

Skrevet

På det som før var stamstedet mitt, brukte de å hive ut sånne som opererte slik. Det er i grunnen det beste - men det betinget jo at de som drev stedet ble gjort oppmerksomme på hva som foregikk.

Begrunnelsen var: for det første er det motbydelig, for det andre er det ikke slik det skal være her, og uaktet alt det andre enn kommersielle hensyn. så gjør det at kvinnene drar et annet sted, og da følger karene etterhvert etter, og vi står med en tom cafe.

• Liker 1
Skrevet

Ja, man gir beskjed til vaktene hvis det er et utested og vertskapet hvis det er en fest.

Anonymkode: 1c98a...7b8

Skrevet

Hiv han ut. Det pleide de å gjøre på puben der jeg vanket før (når jeg hadde et liv).

Anonymkode: fe6f3...1a7

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hiv han ut. Det pleide de å gjøre på puben der jeg vanket før (når jeg hadde et liv).

Anonymkode: fe6f3...1a7

Ja, man gir beskjed til vaktene hvis det er et utested og vertskapet hvis det er en fest.

Hvis noen klasker noen på rumpa så følger vaktene med på det? Trygt. :)

Skrevet

Jeg syns ikke det er greit og de fleste ville nok ikke syntes det hadde vært greit men hva gjør folk hvis noen gjør det spurte jeg bare om? :-)

Det er seksuell trakassering og det syns ikke de fleste er greit. 

Skrevet
2 minutter siden, Mystix skrev:

Det er seksuell trakassering og det syns ikke de fleste er greit. 

Nei, men vi lurte på hva man skal gjøre da. :) Og nå har man fått svar på at de kastet de på hodet og ræva ut. 

Gjest Athleisure
Skrevet

Hvordan kan det være seksuell trakassering?? Jeg sier ikke ifra til vaktene om noen klapper meg på skuldrene for eksempel. Er jo ikke noe å bry seg med?

Skrevet
1 minutt siden, Athleisure skrev:

Hvordan kan det være seksuell trakassering?? Jeg sier ikke ifra til vaktene om noen klapper meg på skuldrene for eksempel. Er jo ikke noe å bry seg med?

Det gjør vondt, så da er det noe å bry seg med. Det blir opptattet veldig ondskapsfullt og skikkelig uppdragent. Når flere ber vedkommende om å slutte så er det vel greit å ta et hint? Tipper han ikke skjønner sånt. 

• Liker 2
Gjest C.Tramell
Skrevet

Jeg sier fra om at rumpa mi er privat område og ber dem kutte ut. Jeg synes ikke det er greit å bli tatt på rumpa, puppene, lårene eller i skrittet av folk jeg ikke er kjæreste med. 

Gjest Athleisure
Skrevet
1 minutt siden, C.Tramell skrev:

Jeg sier fra om at rumpa mi er privat område og ber dem kutte ut. Jeg synes ikke det er greit å bli tatt på rumpa, puppene, lårene eller i skrittet av folk jeg ikke er kjæreste med. 

Skrittet kan jeg forstå, men lår, bryster og rumpe?? Det er jo ikke seksuell trakassering. 

Skrevet
Just now, Athleisure said:

Skrittet kan jeg forstå, men lår, bryster og rumpe?? Det er jo ikke seksuell trakassering. 

Hæ???

• Liker 11
Gjest C.Tramell
Skrevet
Just now, Athleisure said:

Det er å tråkke over min intimgrense og derfor ikke greit. .

Skrevet

I sånne tilfeller "klasker" jeg tilbake. Gjerne midt i trynet, eller et annet sted som er tilgjengelig. 

Anonymkode: 8467e...984

• Liker 6
Skrevet
29 minutter siden, Athleisure skrev:

Rumpa er en intim kroppsdel, ser du virkelig ikke forskjell på rumpe og skulder?

• Liker 8
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I sånne tilfeller "klasker" jeg tilbake. Gjerne midt i trynet, eller et annet sted som er tilgjengelig. 

Anonymkode: 8467e...984

Det har jeg også gjort!   Mange ganger.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, Athleisure skrev:

Du må bo under en sten!

• Liker 7
Skrevet
4 minutter siden, Athleisure skrev:

Enig i det, det er overdrevent å kalle det seksuell trakassering.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...