Gå til innhold

Jeg lurer meg selv, hvordan kan jeg få en avslutning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på med en kar lenge. Han ville ikke noe seriøst da han ikke følte seg klar osv. Jeg klarte ikke mer og avslutta. Dette er nå 6 mnd siden og vi snakker fortsatt sammen innimellom. Jeg har prøvd å kutte kontakt flere ganger, har holdt i 5-6 uker før jeg sprekker. Han har sagt så mange ganger at han skulle ønske vi møttes på ett annet tidspunkt og blabla. Om han mener det vet jeg ikke. Når vi møtes tilfeldig ute er alt som før og jeg føler det er noe der. Uansett, jeg tror jeg lurer meg selv. Jeg tenker fortsatt ekstremt mye på han og klarer ikke komme meg videre fordi jeg aldri har fått en ordentlig avslutning. Jeg orker ikke vente mer og jeg vet det bare er meg selv som kan gjøre noe med det. Har vært på flere dater men ender alltid opp med å tenke at det bare er han andre jeg vil ha. Er det en melding, ett eller annet jeg skrive/gjøre bare for å få bekreftelsen på at han ikke vil noe?? Det hadde vært så mye bedre om han bare sa at Sorry, men vi passer ikke sammen og jeg har ikke de følelsene for deg. Da ville alt håp vært ute og jeg kunne bare lagt det bak meg en gang for alle. For jeg gjør meg selv gal av å holde på som jeg gjør nå

Anonymkode: 15d18...2be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex med en ny. Du er nok fortsatt veldig knyttet til han.

Anonymkode: 3c8f3...538

• Liker 3
Skrevet

Hadde han hatt respekt for deg hadde han ikke holdt på sånn. Det er neppe noe du kan skrive for å få en klar avslutning fra han. Bare kutt han ut. Distraher deg selv så du ikke tenker på han. Finn noen nye aktiviteter. Bli kjent med nye mennesker som gir deg positiv energi og enda bedre selvtillit. 

Glen han, han er ikke bra for deg! Æsj. 

• Liker 2
Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

IHa sex med en ny. Du er nok fortsatt veldig knyttet til han.

Har prøvd det og gitt. Funka ikke noe særlig det heller! 

27 minutter siden, Mona123 skrev:

Hadde han hatt respekt for deg hadde han ikke holdt på sånn. Det er neppe noe du kan skrive for å få en klar avslutning fra han. Bare kutt han ut. Distraher deg selv så du ikke tenker på han. Finn noen nye aktiviteter. Bli kjent med nye mennesker som gir deg positiv energi og enda bedre selvtillit. 

Glen han, han er ikke bra for deg! Æsj. 

Jeg har jo latt han holde på sånn, han har respekt for meg - når jeg ba han holde seg unna gjorde han det, men så sprakk jeg. Men er det noen måte jeg kan vri tankegangen på så jeg ikke tenker at vi kommer til å bli sammen? For akkurat nå er det det jeg har klart å innbille meg selv, bare han blir klar .. 

• Liker 1
Skrevet

Har selv opplevd å få en melding alla

"Hei. Jeg har veldig sterke følelser for deg og har ergo endt opp med å trenge en avslutning slik at jeg skal komme meg videre, hvis det har seg slik at du ikke gjengjelder dem eller ser et forholdpotensiale. Jeg trenger å høre det for å komme meg videre"

Slike meldinger har jeg fått av oppegående mennesker i din situasjon. Har alltid forstått den andre når jeg får det rett frem på denne måten og har gitt ærlig svar. 

Hvis mannen du er opptatt av er så bra som du skal ha det til så vil han neppe ha problemer med å forstå situasjonen hvis du legger den frem til han.

Anonymkode: 36e7f...9b5

• Liker 3
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha sex med en ny. Du er nok fortsatt veldig knyttet til han.

Det hjelper ikke å ha sex med en ny for alle. Vet hvordan du har det TS. Går igjennom noe av det samme. Beste er å bare kutte han helt. Ikke send melding eller noe. Møtes dere ute, så si hei og ikke noe mer. Til slutt kommer det over det. 

Anonymkode: c6d96...832

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har selv opplevd å få en melding alla

"Hei. Jeg har veldig sterke følelser for deg og har ergo endt opp med å trenge en avslutning slik at jeg skal komme meg videre, hvis det har seg slik at du ikke gjengjelder dem eller ser et forholdpotensiale. Jeg trenger å høre det for å komme meg videre"

Slike meldinger har jeg fått av oppegående mennesker i din situasjon. Har alltid forstått den andre når jeg får det rett frem på denne måten og har gitt ærlig svar. 

Hvis mannen du er opptatt av er så bra som du skal ha det til så vil han neppe ha problemer med å forstå situasjonen hvis du legger den frem til han.

Sukk. Jeg har det akkurat slik med en venn av meg. Men aldri om jeg tør sende en slik melding.. tror jeg. Men kanskje jeg bare burde gjøre det? Problemet mitt er at jeg er redd for å tape ansikt. Redd for å gi hjertet mitt til en som ikke vil ha det.

Har du noen tips?

Anonymkode: d1baf...fdc

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sukk. Jeg har det akkurat slik med en venn av meg. Men aldri om jeg tør sende en slik melding.. tror jeg. Men kanskje jeg bare burde gjøre det? Problemet mitt er at jeg er redd for å tape ansikt. Redd for å gi hjertet mitt til en som ikke vil ha det.

Har du noen tips?

Kan bare snakke for min egen del. Jeg synes det er modig og betegner ikke "å tape ansikt". 

Se an personen du liker..Tror du det er typisk av han å more seg og gjøre narr av deg, eller tror du han hadde tenkt at det var ærlig og modig gjort av deg?

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan bare snakke for min egen del. Jeg synes det er modig og betegner ikke "å tape ansikt". 

Se an personen du liker..Tror du det er typisk av han å more seg og gjøre narr av deg, eller tror du han hadde tenkt at det var ærlig og modig gjort av deg?

Jeg vet at han kommer til å ta det på en fin måte. Det er jeg nesten 100 prosent sikker på. Men hvis jeg tar det opp med ham er det først og fremst fordi jeg har et håp om at han skal være interessert. Og hvis det viser seg at han ikke er det, så tror jeg hele virkelighetsforståelsen min vil rase sammen.

er det ikke noen annen måte jeg kan prøve å vise min interesse på enn å utlevere sjelen min?

Skrevet

Ta kontakt meg han og snakk ut for din egen del. Du er vipped og det er bedre å få closure enn å leve forelsket i en fantasiverden.

Skrevet

Jeg har tenkt så mange ganger på om jeg bare skal sende den meldingen å si at jeg trenger at han forteller meg at vi ikke passer sammen sånn at jeg kan komme meg videre. Vi har noen felles venner og kommer til å sees igjen, hadde jeg visst at jeg aldri ville treffe på han hadde jeg nok gjort det for lenge siden. Føles bare så sårt og skulle utlevere seg selv sånn, når vi egentlig har avslutta det for lenge siden. Samtidig så er det de tingene han har sagt og måten han er på når vi har møttes som gjør at jeg faktisk tror han tenker vi kunne blitt noe om vi hadde møttes på ett senere tidspunkt. Men det er mulig jeg bare er dum og naiv. Vet at han henger litt med ei ny, men det er ikke noe seriøst. Selv blir jeg uvel og kvalm av å tenke på det.. Og det gjør det også enda verre å skulle sende en sånn type melding! Herregud, for ett rot. Trodde ikke det var mulig å få så sterke følelser for noen

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har tenkt så mange ganger på om jeg bare skal sende den meldingen å si at jeg trenger at han forteller meg at vi ikke passer sammen sånn at jeg kan komme meg videre. Vi har noen felles venner og kommer til å sees igjen, hadde jeg visst at jeg aldri ville treffe på han hadde jeg nok gjort det for lenge siden. Føles bare så sårt og skulle utlevere seg selv sånn, når vi egentlig har avslutta det for lenge siden. Samtidig så er det de tingene han har sagt og måten han er på når vi har møttes som gjør at jeg faktisk tror han tenker vi kunne blitt noe om vi hadde møttes på ett senere tidspunkt. Men det er mulig jeg bare er dum og naiv. Vet at han henger litt med ei ny, men det er ikke noe seriøst. Selv blir jeg uvel og kvalm av å tenke på det.. Og det gjør det også enda verre å skulle sende en sånn type melding! Herregud, for ett rot. Trodde ikke det var mulig å få så sterke følelser for noen

Hvordan vet du at det ikke er noe seriøst med hun nye?

Skrevet

Kan ikke du slette han fra Facebook, snap og telefon? Blir vanskeligere å ta kontakt da om du sprekker.. 

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det ikke er noe seriøst med hun nye?

Fordi han har sagt til sine kompiser at de bare henger sammen og at det ikke er noe seriøst også har jeg fått høre det. Av det jeg har hørt er ikke hun så veldig interessert i han heller, så er vel ett typisk pulevenn forhold

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet at han kommer til å ta det på en fin måte. Det er jeg nesten 100 prosent sikker på. Men hvis jeg tar det opp med ham er det først og fremst fordi jeg har et håp om at han skal være interessert. Og hvis det viser seg at han ikke er det, så tror jeg hele virkelighetsforståelsen min vil rase sammen.

er det ikke noen annen måte jeg kan prøve å vise min interesse på enn å utlevere sjelen min?

Jeg hadde definitivt utlevert "sjelen" min. Ikke slik at du setter deg ned på kne og frir til han neste gang du ser han, men du bør definitivt få en avklaring. Det gjelder ts også

Enten sier han at han har følelser for deg og vil kjøre det løpet, hvis ikke så tenker han sikkert (hvis han er en bra person og ikke er 12 år i hodet) at du trengte å ta det opp og vil sikkert gjøre det samme i samme situasjon hvis han selv skulle havne der engang. Også får man håpe at han har fått nok oppdragelse til å behandle deg bra i en slik situasjon

Tenk om han forteller deg at han liker deg tilbake? Hvis ikke er nok det aller værste som kan skje at han sier at følelsene ikke er gjensidige, men da har du hvertfall gjort noe med det og kan bli åpen for noe annet.

Anonymkode: 3a7b6...b7c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...