AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Skal på blåtur med jobben i november. Vi skal reise til dn storby torsdag-søndag. Jeg vet ikke hvilken by. Hva skal jeg pakke med meg? Jeg antar vi skal spise ute, men vet ikke hvor fin restaurantene er. Også blir det helt sikkert noen attraksjoner og kanskje vi går ut på kvelden. Vil ikke ta med meg for fine klær, men heller ikke for kjedelige. Anonymkode: e9cca...34d
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 Skjørt/topp/støvletter eller en enkel kjole. Litt varme klær da det er kjølig de fleste steder etterhvert. Et par gode sko og jeans. Anonymkode: 4774e...a0b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 Gode sko/joggesko. Varm jakke/kåpe. Hverdagsklær til dagtid; vanlige bukser og overdeler eller skjørt/kjole hvis du pleier å bruke det. Litt finere antrekk til kveldsbruk, men langt fra galla. Et par ok skjørt eller kjoler, alternativt ok bukse. Hverdagsbuksene og hverdagsskjørtene kan brukes på kveldstid med litt finere overdel/jakke/skjerf til. Et par penere sko/boots. Ferdig. Du trenger ikke mye. Folk pynter seg ikke nødvendigvis så voldsomt på "vanlige" restauranter, men på slike turer er det ganske vanlig at én av kveldene er på litt finere sted, altså holder det med ett litt finere antrekk. Anonymkode: 05739...2d4
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Blåtur... Anonymkode: acb72...acc At man ikke vet hvor man skal. Såkalt artig konsept. Anonymkode: 05739...2d4
Gjest Tigress Skrevet 31. oktober 2017 #6 Skrevet 31. oktober 2017 Weekendtur? 1 bukse som du går med heile tida 2 ulltoppar, du luftar den du ikkje har på deg ulljakke skjerf knelang kåpe svart knelang kjole ankelstøvlar til å gå med om dagen pumps til dei dagane de skal ut bluse/pentopp som passar til buksa Underbukser til dei dagane du skal vere vekke Smykke som går til både kjolen og pentoppen Loungewear Bør gå greitt i handbagasje.
Roci Skrevet 1. november 2017 #7 Skrevet 1. november 2017 Du har fått mange gode tips her, men jeg vil bare understreke at gode sko til bruk på dagtid er helt essensielt. Det må være sko du kan gå i hele dagen uten å bli sårbeint eller få gnagsår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå