Gå til innhold

Orgasmekrem?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, 

jeg har vurdert en stund å gå i anskaffelse av en orgasmekrem, da jeg har hørt bra ting om det. I tillegg så sliter jeg en del med å komme med partneren min, det er som om at jeg har en slags sperre som gjør at jeg absolutt ikke klarer å slappe helt av.. Er det noen som har prøvd, og har en å anbefale? Ser jo at utvalget er veldig stort, og prisene varierer veldig. 

Anonymkode: f58ba...447

Skrevet

orgasmekrem hjelper ikke på anspenthet, prøv heller noen yogaøvelser hver dag

• Liker 2
Skrevet

Den de selger på kondomeriet fra deres eget merke. Prøv også en liten vibrator :nordvesta:

• Liker 1
  • 10 måneder senere...
Skrevet

Hvor lang er virkningen av en slik krem? Vurderer å prøve den i dag, men litt kjipt for fruen å være overfølsom under middagen med venner i kveld... 

Anonymkode: 748c1...123

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor lang er virkningen av en slik krem? Vurderer å prøve den i dag, men litt kjipt for fruen å være overfølsom under middagen med venner i kveld... 

Varer ikke så lenge, om hun har noen virkning :) det jeg heller ville vært obs på er om hun reagerer på kremen. Jeg har prøvd noen som har brent skikkelig, måtte bare løpe i dusjen med kaldt vann med en gang. Haha. Den fra durex er forresten også bra. Ser jeg har enbefalt kondomeriets tidligere, men den fra durex synes de fleste er litt bedre :)

• Liker 2
Skrevet

Takk for svar. Har kjøpt den fra Durex til henne. Hun sliter ikke akkurat med å komme fra før, men spennende å se hvordan det blir med denne i tillegg. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Har kjøpt den fra Durex til henne. Hun sliter ikke akkurat med å komme fra før, men spennende å se hvordan det blir med denne i tillegg. 

Satser på denne reaksjonen: :alice:

• Liker 2
Skrevet

Noen som vet om de kan brukes under graviditet? :tongue:

Anonymkode: 69350...8d9

Skrevet

Står på den vi har fra Durex at den ikke skal brukes av gravide..  

Skrevet
2 timer siden, Sphynx skrev:

Satser på denne reaksjonen: :alice:

🤣🤣😂

Skrevet

Har absolutt ingen effekt for meg hvertfall. Bare svei et øyeblikk og så kjente jeg ingenting. 

Det som hjalp her var en tålmodig og snill kjæreste og at jeg lærte meg å slappe av og stole på kjæresten min. Det er vanskelig i starten å kunne overgi seg på den måten en kvinnelig orgasme krever at man gjør. 

Anonymkode: 73dd7...6af

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet

Hvor er hodet og tankene dine under sex?

Tviler på at noen orgasmekrem har få tankene dine til å dreie seg om det som skjer der og da, om de er andre stender under sex'en.

Skrevet
5 timer siden, NySnakk skrev:

Hvor er hodet og tankene dine under sex?

Tviler på at noen orgasmekrem har få tankene dine til å dreie seg om det som skjer der og da, om de er andre stender under sex'en.

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du vil? Hodet mitt er veldig tilstede i akten, men ønsker også å gi henne maksimal nytelse, da er det interessant å prøve nye ting... 

Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd et par, og jeg merker ikke forskjellen på det og glidemiddel :P 

Anonymkode: d05e2...a55

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må innrømme at jeg ikke helt skjønner hvor du vil? Hodet mitt er veldig tilstede i akten, men ønsker også å gi henne maksimal nytelse, da er det interessant å prøve nye ting... 

Orgasmekremer laget for henne, og du som mann skal gå til anskaffelse av det, fordi du ikke klarer å få henne til å komme?

Mitt svar var til henne i forholdet, da dette er hovedsaklig et forum for og med kvinner.

Hvor hennes tanker er under sex, tviler jeg du har svaret på. Ikke tror jeg du får det om du spør henne.

La henne selv gå til anskaffelse av orgasmekrem.

Skrevet
5 minutter siden, NySnakk skrev:

Orgasmekremer laget for henne, og du som mann skal gå til anskaffelse av det, fordi du ikke klarer å få henne til å komme?

Mitt svar var til henne i forholdet, da dette er hovedsaklig et forum for og med kvinner.

Hvor hennes tanker er under sex, tviler jeg du har svaret på. Ikke tror jeg du får det om du spør henne.

La henne selv gå til anskaffelse av orgasmekrem.

Tror du skal lese hele tråden når du kommenterer, jeg. Så unngår du å misforstå i fremtiden 👍

• Liker 1
Skrevet

Oh yes fra rfsu !

Noen som har prøvd denne ?

Anonymkode: e1f52...c19

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror du skal lese hele tråden når du kommenterer, jeg. Så unngår du å misforstå i fremtiden 👍

Du er jo ikke TS, men tror tråden handler om deg? TS er kvinne.

Anonymkode: e03c5...dc9

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...