Kid-a Skrevet 5. august 2002 #1 Del Skrevet 5. august 2002 Hei, jeg er på chatten nå! Kom, kom....!!! (åpent rom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 5. august 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 5. august 2002 Er på chatten igjen, men alle er borte!! Kom innom en liten tur, da folkens?! Kid-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missuganda Skrevet 5. august 2002 #3 Del Skrevet 5. august 2002 Men Kid-a du sitter jo bare der å venter på lissomkjæresten din (skal ikke nevne navn, det er jo hemmelig ) Ok, natti natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 5. august 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 5. august 2002 Gjør jeg vel ikke... jeg er bare litt... ehem... SELSKAPSSYK! Veldig... og enkelte har glemt å slå på telefonen. Kid-A Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nathalie Skrevet 5. august 2002 #5 Del Skrevet 5. august 2002 Lissomkjæreste.... Det var jo også noe å kalle ham.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå