AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Er det noen som kan anbefale et barnevennlig sted på Kanariøyene? Vi pleier å reise på helt andre type ferier og har kun vært på charter en gang før. Men, i vinter ønsker vi en skikkelig chartertur med stort upersonlig hotell med barnebasseng (gjerne med små sklier el), underholdning og mulighet for all inklusive. Et sånt hotell som jeg for noen år siden hadde hatet, haha. Vi vil bare slappe av og at ungene kan kose seg på et sted med andre unger og at det er takhøyde både for litt lyd og gris. Ungene er 1,5 og 4. Helst ønsker vi at hotellet ligger i gåavstand fra en liten by el, slik at vi ikke er helt låst til hotellområdet. Fin strand innen gåavstand er en bonus, men ikke et must Er det noen som har noen tips? Gjerne helt konkrete hoteller, eller mer generelt sted. Anonymkode: a261d...8f1
caroprins Skrevet 1. november 2017 #2 Skrevet 1. november 2017 (endret) Da vil jeg anbefale Tui Family life på Playa Blanca Lanzarote. Veldig koselig anlegg. Kan fint spasere til sentrum og. https://www.tui.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/tui-family-life-flamingo-beach-resort/pc-000075288/ Endret 1. november 2017 av caroprins
AnonymBruker Skrevet 1. november 2017 #3 Skrevet 1. november 2017 Vi var på Lopesan Baobab med banra (4 og 6 år). Det var den perfekte charterferie som både jeg og barna fremdeles drømmer om. https://www.ving.no/kanarioyene/costa-meloneras/lopesan-baobab-resort Meloneras er ikke en by, men et nyere feriested med mange store, flotte hoteller. Kort avstand til stranda, som er kjempefin å bade på. Flotte og eksotiske sanddyner like ved. Vi leide bil et par dager for å komme oss på tur til byer like ved, det er en bilutleiesjappe rett ved hotellet. Veldig lettvint og greit! Anonymkode: b2f9f...a55
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 Tusen takk for alle tips. Har sett litt på lopesan, og det ser jo helt nydelig ut. Er det noe i gåavstand, eller må man avgårde med bil hvis man blir rastløs ved bassenget og vil oppleve/se litt annet? Anonymkode: a261d...8f1
caroprins Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 (endret) Det er en fin promenade langs havet rett utenfor Lopesan og det er buss stasjon på andre siden av hotellet. Nok av restauranter og spaserer man litt bortover på andre siden av fyrtårnet så kommer man til Maspalomas stranden, kamelene og annet. Er mye rundt i det strøket om vinteren selv. Reiser dere til Grand canaria så vil jeg og anbefale Palmitos park. Det er gode bussforbindelser, billig og enkelt å ta seg rundt med lokalbussen på Grand Canaria. Endret 5. november 2017 av caroprins
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Baobab resort og Lopesan costa Meloneras er to veldig bra og flotte hotell. Familien min og jeg bor på disse hotellene når vi er på Gran Canaria. Noen sier sunwing Arguineguin, men der blåser det mye, selv om hotellet er fint. Kan også anbefale å dra til Puerto rico, der er det varmest på Gran Canaria. God tur! Anonymkode: edbe6...307
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #9 Skrevet 6. november 2017 På 1.11.2017 den 11.23, caroprins skrev: Da vil jeg anbefale Tui Family life på Playa Blanca Lanzarote. Veldig koselig anlegg. Kan fint spasere til sentrum og. https://www.tui.no/feriereiser/spania/lanzarote/playa-blanca/tui-family-life-flamingo-beach-resort/pc-000075288/ Når på året var du der? Det meldes at det er langt flere regnværsdager på Lanzarote enn på Gran Canaria i januar. Tenker du været er bra på Lanzarote i januar? Har selv sett tittet litt på dette hotellet. Anonymkode: d07d0...8a0
caroprins Skrevet 7. november 2017 #10 Skrevet 7. november 2017 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Når på året var du der? Det meldes at det er langt flere regnværsdager på Lanzarote enn på Gran Canaria i januar. Tenker du været er bra på Lanzarote i januar? Har selv sett tittet litt på dette hotellet. Anonymkode: d07d0...8a0 Jeg var der desember og januar. Hadde sol hver dag. Eneste er at det blåser litt mere på Lanzarote slik at en vindtett jakke morgen og kveld er greit å ha. Midt på dagen lå temperaturen på rundt 25 grader. Selve tui sitt familieanlegg ligger veldig skjermet til slik at vinden nok ikke merkes så mye. Playa Blanca er veldig koselig med gode muligheter for gåturer. Akkurat passe stor/liten by og mange koselige restauranter. Selve Lanzarote har også mye å by på om man ønsker å oppleve mere av øya og tui har mange utflukter man kan bli med på. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2017 #11 Skrevet 7. november 2017 26 minutter siden, caroprins skrev: Jeg var der desember og januar. Hadde sol hver dag. Eneste er at det blåser litt mere på Lanzarote slik at en vindtett jakke morgen og kveld er greit å ha. Midt på dagen lå temperaturen på rundt 25 grader. Selve tui sitt familieanlegg ligger veldig skjermet til slik at vinden nok ikke merkes så mye. Playa Blanca er veldig koselig med gode muligheter for gåturer. Akkurat passe stor/liten by og mange koselige restauranter. Selve Lanzarote har også mye å by på om man ønsker å oppleve mere av øya og tui har mange utflukter man kan bli med på. Nyttig info! Tusen takk Anonymkode: d07d0...8a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå