Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slet mye med matematikk da jeg var yngre. Dyskalkuli spiller også inn...
Men jeg har et ønske om å studere spesialpedagogikk og dette har fått meg til ¨å tenke om jeg kanskje skulle ha tatt et lite kurs bare for å gjennoppfriske matematikken. Et repeteringskurs hvis det i det hele tatt finnes uten at man må betale i dyre dommer. Jeg ønsker ikke å ta noe eksamen eller lignende, kun for min egen del og for selvtillitens skyld med å vite at man kan hjelpe til hvis det er behov for det. 

Noen som vet om noe sånt type kurs? 

Anonymkode: 5e678...a3f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sonans har et slikt kurs. Du kan sjekke nettsiden deres for å finne pris. De har også noe som heter matematikk med teskje. Det vil passe for folk som føler de ikke mestrer faget, her vil det være en eksamen til slutt. 

Jeg klarte ikke matte når jeg var yngre, nå er det lett som en lek! 😊 

Anonymkode: 8ed92...a5e

Skrevet

Takk for tips, men det kurset var ganske dyrt. Og jeg er ikke interessert i noen ny eksamen :)
Jeg var mer på utkikk etter et litt mer uformelt repeteringskurs eller noe i den dur. 

Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Takk for tips, men det kurset var ganske dyrt. Og jeg er ikke interessert i noen ny eksamen :)
Jeg var mer på utkikk etter et litt mer uformelt repeteringskurs eller noe i den dur. 

Desverre kommer du ikke unna det...

Anonymkode: d1cb9...bdb

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sonans har et sommerkurs og nyttårs kurs som koster 5900. Man velger en av de, går ikke begge. Her er det ikke noe eksamen. Etter det kunne du feks tatt faget med teskje. Man får støtte av Lånekassen hvis det er minst 50% studiebelastning. 😊

Anonymkode: 8ed92...a5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...