AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #1 Skrevet 31. oktober 2017 Faren til venninnen til datteren min har sittet fengslet for seksuell omgang med en mindreårig jente! Venninnen vil så gjerne ha datteren vår med seg hjem noen ganger men det har jeg sakt ho absolutt ikke får lov til da ho har en far med slike lyster... jeg har snakket med han om dette, men han kan virkelig ikke skjønne hvorfor jeg på liv og død ikke la datteren vår komme til han. Han sier han har gjort en feil litt tidligere men at han ikke er pedofil lengre, men det er kun 6 år siden han ble løslatt etter straffen, så det er ikke lenge.... Jeg sier venninnen kan komme til oss hvor mye ho vil og det har funket bra til nå, men nå har faren hennes nektet ho å også komme hit pga jeg nekter datteren vår å komme til Han.... dette er så vanskelig for meg, er helt utelukket at jeg lar ho komme inn til en pedofil mann som man aldri kan vite hva han kan finne på, er altfor glad i datteren til at jeg kan risikere henne noe! Han kan umulig være glad i datteren sin når han nekter ho å være sammen med sin beste venninne. Han gjør det for å straffe meg tror jeg, men han skjønner tydeligvis ikke at han kun straffer venninnene.... Men har funnet en liten løsning på problemet, besteforeldrene til datteren min bør kun 200 meter lenger ned i gaten og de får lov å være der av de heldigvis, da er de ikke hos oss og jeg vet at de er 110% trygge. Men hva synes dere, er jeg for streng til at ho ikke kan være med hjem til pedoen? Har tenkt litt på om jeg skal kjøpe et skjult kamera å sette på ho og la ho få lov å dra dit mens jeg ser direkte her hos meg og eller sitter i bilen rett ved deres hus så jeg raskt kan gripe inn om han gjør noe. Anonymkode: a80a8...34b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #2 Skrevet 31. oktober 2017 Denne pedoen, hadde han seg med en jente på 15 eller 5? Og var han selv 21 eller 31? En som er knapt eldre enn offeret og offeret er rett ved seksuelle lavalder regner jeg ikke son pedofil. Bare noe tåpelig i valgene sine. Anonymkode: 0366f...f18 24
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #3 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne pedoen, hadde han seg med en jente på 15 eller 5? Og var han selv 21 eller 31? En som er knapt eldre enn offeret og offeret er rett ved seksuelle lavalder regner jeg ikke son pedofil. Bare noe tåpelig i valgene sine. Anonymkode: 0366f...f18 Han hadde seg med ei på 11 og var da 34 selv... Anonymkode: a80a8...34b 8
Gjest Marillia Skrevet 31. oktober 2017 #4 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde seg med ei på 11 og var da 34 selv... Anonymkode: a80a8...34b Jeg hadde aldri latt min datter være inne hos denne mannen. Aldri... Aldri.... Aldri....
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #5 Skrevet 31. oktober 2017 Da gjør du rett. Jeg ville ikke forsøkt å forholde meg til ham, hadd kun snakket med jentas mor og ikke latt min være der. Anonymkode: 0366f...f18 13
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 Populært innlegg #6 Skrevet 31. oktober 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han hadde seg med ei på 11 og var da 34 selv... Anonymkode: a80a8...34b Og hvorfor i helvete bor datteren sammen med han? Han er en pedofil overgriper som ikke burde få lov til å ha barn boende hos seg. Anonymkode: 83462...f5c 56
Ak90 Skrevet 31. oktober 2017 #7 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) Vet du hva, jeg forstår deg. Men han har sonet sin straff, og han har sikkert fått hjelp. Jeg synes dette er vanskelig for sånn oppførsel gjør at han aldri kan leve et normalt liv og datteren hans blir straffet. Jeg tror virkelig at mennesker kan forandre seg , dersom se får muligheten. Jeg ville kanskje ha prøvd å finne en løsning.. kanskje blitt med? Og dersom datteren bor der , må det jo være en grunn? Og hvordan vet du så mange detaljer om saken? Har du det fra sikre kilder? Endret 31. oktober 2017 av Ak90 3
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #8 Skrevet 31. oktober 2017 Hvor gammel er datteren din og venninnen? Anonymkode: 379f5...b71
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #9 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hvorfor i helvete bor datteren sammen med han? Han er en pedofil overgriper som ikke burde få lov til å ha barn boende hos seg. Anonymkode: 83462...f5c Det vet ikke jeg heller, har lurt veldig på det selv, men datteren hans er veldig glad i han og han sier han ikke er farlig for barn mer. Men jeg kan ikke fatte at han får lov å ha et barn boende hos seg, hadde det ikke vært for at ho er veldig glad i han hadde jeg meldt han inn og klaget på at han får lov. Jeg snakker ofte med jenta å spørr om han gjør noe med ho men ho sier nei og at han kun er snill.... Men ved minste mistanke melder jeg han med en gang Anonymkode: a80a8...34b 4
Ak90 Skrevet 31. oktober 2017 #10 Skrevet 31. oktober 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det vet ikke jeg heller, har lurt veldig på det selv, men datteren hans er veldig glad i han og han sier han ikke er farlig for barn mer. Men jeg kan ikke fatte at han får lov å ha et barn boende hos seg, hadde det ikke vært for at ho er veldig glad i han hadde jeg meldt han inn og klaget på at han får lov. Jeg snakker ofte med jenta å spørr om han gjør noe med ho men ho sier nei og at han kun er snill.... Men ved minste mistanke melder jeg han med en gang Anonymkode: a80a8...34b Pass på at du ikke er den som gjør det vanskelig for henne!! Hadde du likt å bli påminnet om dette , dersom han har forandret seg og hun er så glad i han?! 27
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #11 Skrevet 31. oktober 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det vet ikke jeg heller, har lurt veldig på det selv, men datteren hans er veldig glad i han og han sier han ikke er farlig for barn mer. Men jeg kan ikke fatte at han får lov å ha et barn boende hos seg, hadde det ikke vært for at ho er veldig glad i han hadde jeg meldt han inn og klaget på at han får lov. Jeg snakker ofte med jenta å spørr om han gjør noe med ho men ho sier nei og at han kun er snill.... Men ved minste mistanke melder jeg han med en gang Anonymkode: a80a8...34b Har jenta en mor som fungerer? Barn er lojale mot foreldrene sine og det kan godt hende hun juger til deg angående faren. Men det kan jo godt hende hun ikke blir utsatt for noe også. Anonymkode: 83462...f5c 7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #12 Skrevet 31. oktober 2017 2 minutter siden, Ak90 skrev: Vet du hva, jeg forstår deg. Men han har sonet sin straff, og han har sikkert fått hjelp. Jeg synes dette er vanskelig for sånn oppførsel gjør at han aldri kan leve et normalt liv og datteren hans blir straffet. Jeg tror virkelig at mennesker kan forandre seg , dersom se får muligheten. Jeg ville kanskje ha prøvd å finne en løsning.. kanskje blitt med? Og dersom datteren bor der , må det jo være en grunn? Og hvordan vet du så mange detaljer om saken? Har du det fra sikre kilder? Han gjør så datteren blir straffet, ikke jeg. Han nekter jo datteren sin å komme til oss når jeg nekter datteren vår og komme til han. Har snakket med samboeren hans som har sakt mye og vist papirer om det... Anonymkode: a80a8...34b 1
Frøken_fjong1 Skrevet 31. oktober 2017 #13 Skrevet 31. oktober 2017 Hadde aldri latt mine barn gå på besøk til en pedofil tulling. Aldri! 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #14 Skrevet 31. oktober 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er datteren din og venninnen? Anonymkode: 379f5...b71 Datteren min er 9 år og datteren hans 8 år Anonymkode: a80a8...34b
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #15 Skrevet 31. oktober 2017 5 minutter siden, Ak90 skrev: Pass på at du ikke er den som gjør det vanskelig for henne!! Hadde du likt å bli påminnet om dette , dersom han har forandret seg og hun er så glad i han?! Det er barn, han har vært barneovergriper! Det er ikke lett for ho uansett, men om han em dag overgriper henne men ikke tør si det uten at ho får spørsmål er det selvfølgelig det beste for henne. Jeg mener selv at han ikke skulle hatt lov til å ha barn Anonymkode: a80a8...34b 5
Ak90 Skrevet 31. oktober 2017 #16 Skrevet 31. oktober 2017 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er barn, han har vært barneovergriper! Det er ikke lett for ho uansett, men om han em dag overgriper henne men ikke tør si det uten at ho får spørsmål er det selvfølgelig det beste for henne. Jeg mener selv at han ikke skulle hatt lov til å ha barn Anonymkode: a80a8...34b Har vært. Jeg hadde tatt mine forholdsregler, men jeg hadde ikke vært på heksejakt. Endret 31. oktober 2017 av Ak90 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #17 Skrevet 31. oktober 2017 Jeg ville sendt bekymringsmelding til barnevernet. Faren er en stor fare for sin egen datter. Anonymkode: fe90b...a0e 18
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #18 Skrevet 31. oktober 2017 19 minutter siden, Ak90 skrev: Vet du hva, jeg forstår deg. Men han har sonet sin straff, og han har sikkert fått hjelp. Jeg synes dette er vanskelig for sånn oppførsel gjør at han aldri kan leve et normalt liv og datteren hans blir straffet. Jeg tror virkelig at mennesker kan forandre seg , dersom se får muligheten. Jeg ville kanskje ha prøvd å finne en løsning.. kanskje blitt med? Og dersom datteren bor der , må det jo være en grunn? Og hvordan vet du så mange detaljer om saken? Har du det fra sikre kilder? Enig med deg. Anonymkode: 24f59...8b4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #19 Skrevet 31. oktober 2017 20 minutes ago, AnonymBruker said: Datteren min er 9 år og datteren hans 8 år Anonymkode: a80a8...34b Ok. Da forstår jeg veldig godt bekymringen din. Anonymkode: 379f5...b71 13
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2017 #20 Skrevet 31. oktober 2017 14 minutter siden, Ak90 skrev: Har vært. Jeg hadde tatt mine forhåndsregler, men jeg hade ikke vært på heksejakt. Gjentagelsesfaren hos pedofile er svært stor, dette er forsket på. Du må huske at pedofili er en legning. Selv med hjelp så er det svært mange som forgriper seg på nytt eller feks benytter overgrepsmateriale. Du må gjerne lese mer om det. Du fremstår litt naiv rundt dette temaet. Forøvrig finner jeg det svært merkelig at en som er overgrepsdømt får ha samvær med sitt barn uten tilsyn. Anonymkode: 712fb...8d3 34
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå