Gå til innhold

Falu over typens poser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallaisen KG! 

Jeg har et lite problem, hver gang typen skal ha med seg noe putter han det i en dagligvare pose! Jeg synes det er litt flaut og ønsker å skaffe han en kledelig erstatning. Noen tips om hvor jeg finner en bag/flerbrukspose som er vanntett, romslig og som komfortabelt kan bæres i hånden? Kanskje en bonus om det er en glidelås eller annen lukkemekanisme og den er mindre stygg en coop og kiwi posene han bruker nå! 

Anonymkode: 790b9...0ff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En bag? 

Anonymkode: 27f9a...591

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallaisen KG! 

Jeg har et lite problem, hver gang typen skal ha med seg noe putter han det i en dagligvare pose! Jeg synes det er litt flaut og ønsker å skaffe han en kledelig erstatning. Noen tips om hvor jeg finner en bag/flerbrukspose som er vanntett, romslig og som komfortabelt kan bæres i hånden? Kanskje en bonus om det er en glidelås eller annen lukkemekanisme og den er mindre stygg en coop og kiwi posene han bruker nå! 

Kan han ikke bare kjøpe disse handleposene fra kiwi som er vanntett? De selger både små og store :) Enkle, og greie i bruk.

Skrevet

Kjøp en fin skinnbag til ham til jul.

Anonymkode: d2d31...8d6

Skrevet

wtf hva er galt med poser

• Liker 9
Skrevet

En messenger bag? 

Anonymkode: 52937...1fb

Skrevet

Handleposer er stygge. Og min erfaring med flerbruksnett er at de kommer i tøy som ikke er vanntett, eller i stoffer som krøller mye + at bære stroppene blir for lange. Har ikke lyst til å tvinge en for fremmed opplevelse på han, så lange stropper/messenger bag er ikke så aktuelt. Vil ha noe likt det han er vant med, men penere. 

Selv bruker jeg messenger bag eller sekk til alt så vet virkelig ikke om produktet jeg leter etter eksisterer og om det gjør det, hva jeg skal søke på for å finne det. 

Skrevet

Bag, sekk, dokumentmappe. Kommer litt an på hva han drasser med seg i poser.

Anonymkode: c0f0a...209

Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Har ikke lyst til å tvinge en for fremmed opplevelse på han, så lange stropper/messenger bag er ikke så aktuelt. Vil ha noe likt det han er vant med, men penere. 

Du får be ham om å bli voksen. 

Anonymkode: c0f0a...209

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hallaisen KG! 

Han synes sikkert det er homo. Slutt å homoligjøre han. 

Anonymkode: 22e4c...2be

Skrevet

Det er vel bare å skaffe en bag, manbag, handlenett eller sekk. Det er bare å søke på nett så kommer det opp i alle former, og fasonger. Blir litt vanskelig å sitte å gjette oss til stilen hans.

Anonymkode: 1a7dc...99e

• Liker 3
Skrevet

Putt det i pungen din?

Anonymkode: 21561...8df

• Liker 1
Skrevet

Hva med å finne en butikk med litt mer nøytrale poser, feks nesten helt svarte og gi ham. Det er jo hundre ganger penere enn en fra matbutikk. 

Skrevet

Er det min eks du er sammen med?? 😂😂😂 han brukte poser til alt. På skolen og! Det høres sikkert overfladisk ut, men det var så stygt! Kikk på zalando om du finner noe brukbart til han til jul. Bag, sekk ell no.

Skrevet

Han er sikkert flau over jåleriet ditt også. En plastikkpose er effektivt og enkelt. Når du har båret noe fra A til B. Kan man tylle den sammen. Eller hive den. En bag er tung og  må ikle glemmes igjen.

Anonymkode: 938b4...1dc

• Liker 1
Skrevet

En våtpose kanskje? 🤔

Skrevet

Jeg hadde en ex som brukte søppelsekker istedet for koffert. Da kan man klage!

Anonymkode: e2f7f...45a

• Liker 2
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde en ex som brukte søppelsekker istedet for koffert. Da kan man klage!

Anonymkode: e2f7f...45a

Funker sikkert bra det også. Det er så bra at ikke alle folk er slave av mote og hva som noen setter som  akseptert norm alle må føye seg etter. Men tør å være litt realistiske, kan være seg selv og tør å tenke selv. En søppelpose er like praktisk som en bag. Den er nesten gratis, rommer mer og kan ofres når den har gjort nytta si.

Problemet for noen som sårt trenger en fasade, er at det ikke står navnet på et dyrt designermerke på den, og at den koster under ei krone. Ikke Kr 50.000,- 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...