Gå til innhold

Vinterdress til lita ettåring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en jente som bruker 86 i vanlige klær. Har prøvd 86 vinterdress til henne i både polarn og Reima, men de er for lange i armer og bein, og for stive. 

Hvor kan jeg finne en romslig og myk dress som har litt kortere armer og bein? Håper noen har tips. 

Anonymkode: e0d15...5d4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Reima tec i 74 eller 80 ville jeg prøvd. Reima er hverfall av mykeste har vært borti med vår

Skrevet

Vi er også veldig fornøyde med reima. Har gått ned en str da så får vi heller kjøpe en til i en større str hvis det trengs ila vinteren.

Anonymkode: 72911...924

Skrevet

Jepp, Reimatec er supert! Har ei på 1 år som bruker 74 i klær enda, fant en fin dress i str 80 til henne fra Reima, litt stor enda men.

Barnihagen.no har ofte store rabatter på vinterdresser, spesielt de minste størrelsene 👍☺

Anonymkode: 3ac4e...452

Skrevet

Reima er stor i str. Mi jente på 3 bruker 98 i alt annet og fikk vinterdress i 92 nå. Testet at den ikke var for stram i ryggen når hun sitter og bøyer seg og den satt godt. Jeg ville gått ned i størrelse, men pass på at den ikke er for kort i ryggen, de skal klatre, ake og falle. 

Anonymkode: e3c75...94c

Skrevet

Ville prøvd en størrelse ned i Reima. Min toåring, liten for alderen, har 80, bruker 80 og 86 i klær(mye i 86 er stort).

Evt sett på Reflex, men da må du regne med å ha et lag ekstra under på det kaldeste, for den er ikke så tykk.

Anonymkode: 9be61...11f

Skrevet

Vår ettåring bruker reimatec i str 74. 

Anonymkode: 22a04...875

Skrevet

Vi har også reimatec til vår ettåring. Enig med de andre her, gå en str ned :)

Skrevet

Ville gått ned i størrelse ganske enkelt. Har selv ei litt lita ei som ligger en størrelse bak «snittet», så vinterdressene kan fint kjøpes en str under og enda være store nok til å vare en god stund.... syns reima sine er gode, også fornøyd med POP. 

Skrevet

Om utedressen passer skal du kunne ta et godt tak med stoff i skrittet på dressen, klarer du ikke det er dressen for liten..

Anonymkode: 7369f...ae5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...